آمریکا؛ مخالفی که کشتی گیرانش در ایام کرونا سرشاخ می شوند!

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، آمریکایی ها که مخالف برگزاری مسابقات جهانی 2020 بودند، جزو اولین کشورهایی هستند که بعد از ماه ها تعطیلی ستارگان شان در ایام کرونا با هم سرشاخ شده اند.

آمریکا؛ مخالفی که کشتی گیرانش در ایام کرونا سرشاخ می شوند!

به گزارش خبرنگاران، کرونا ماه هاست که مسابقات ورزشی را در سراسر جهان به تعطیلی کشانده است. با توجه به لغو مسابقات گزینشی و سپس تعویق المپیک 2020 توکیو، اردوهای تیم های ملی در سراسر جهان تعطیل شد. بعد از گذر از پیک اول کرونا، اتحادیه جهانی که سعی نموده بود در این مدت با برگزاری وبینارهای مختلف، کشتی در این ایام خیلی از تب و تاب نیفتد، در خصوص احتمال و امکان برگزاری مسابقات جهانی در سالی که قرار بود در آن المپیک برگزار گردد و برگزار نشد، با اعضای کمیته فنی اش نشست آنلاین داشت.

در این جلسه وبیناری، ایران و آمریکا از مخالفان برگزاری رقابت های جهانی بودند و آمریکایی ها نیز تأکید داشتند که سلامت ورزشکاران شان در اولویت قرار گرفته است.

درحالی که همه در انتظار اعلام قطعی اتحادیه جهانی در خصوص برگزاری مسابقات 2020 هستند و به نظر می رسد که این کار ظرف چند روز آینده اتفاق بیفتد، آمریکایی هایی که مخالف برگزاری جهانی بودند، جزو اولین کشورهایی شدند که بعد از ماه ها تعطیلی اقدام به برگزاری مسابقه کردند.

در روزهای گذشته پنج کشتی محبت آمیز در آمریکا به انجام رسید. در مهمترین آنها که سروصدای رسانه ای زیادی نیز ایجاد کرد کایل دایک و فرانک چامیزو عنوانداران وزن 79 کیلوگرم کشتی جهان رودرروی هم قرار گرفتند که دایک به پیروزی 4 بر 3 رسید.

همچنین دیوید تیلور رقیب سرشناس حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم 11 بر صفر مایلز مارتین را شکست داد. آمریکا مخالفی است که استارت کشتی در جهان را بعد از تعطیلی طولانی مدت کرونا زده است، مخالفی که می تواند مسابقه داخلی و تبلیغاتی برگزار کند، اما خواستار برگزاری مسابقات جهانی نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 441

به "آمریکا؛ مخالفی که کشتی گیرانش در ایام کرونا سرشاخ می شوند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا؛ مخالفی که کشتی گیرانش در ایام کرونا سرشاخ می شوند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید