آمریکا یک لبنانی را به اتهام همکاری با حزب الله به 30 ماه حبس محکوم می کند

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، دادستان های آمریکا قصد دارند خواستار صدور حبس به مدت 30 ماه برای یک شهروند لبنان شوند که به ارسال قطعات آمریکایی برای حزب الله لبنان متهم شده است.

آمریکا یک لبنانی را به اتهام همکاری با حزب الله به 30 ماه حبس محکوم می کند

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، منابع خبری از احتمال صدور حکم حبس 30 ماهه برای یک شهروند لبنان که به نقض تحریم های آمریکا علیه حزب الله متهم شده خبر داده اند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس بامداد چهارشنبه (به وقت تهران) گزارش داد این شهروند لبنانی که به تلاش برای صادرات قطعات پهپاد و فناوری از آمریکا برای حزب الله لبنان متهم شده دوشنبه در دادگاهی در مینه سوتا به جرائم ادعایی اش اقرار کرد.

طبق این گزارش، برادر این شهروند لبنانی هم با اتهامات مشابهی رو به رو است. دادستان های آمریکایی ادعا کرده اند این دو برابر بین سال های 2009 تا 2013 فناوری های پیشرفته پهپادی را تهیه و با نقض قوانین صادرات آمریکا آنها را برای حزب الله ارسال کرده اند.

آسوشیتدپرس نوشته برای این شهروند لبنان پس از برگزاری جلسه محاکمه اش در ماه آینده (میلادی) ممکن است تا 5 سال حبس صادر شود.

با وجود این، آن طور که در سند قرار محکومیت توافقی آمده دادستان های آمریکایی قصد دارند برای او درخواست 30 ماه حبس صادر کنند.

آسوشیتدپرس نوشته این دو برادر فوریه سال 2018 در آفریقای جنوبی دستگیر و پاییز گذشته به آمریکا مسترد شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 146

به "آمریکا یک لبنانی را به اتهام همکاری با حزب الله به 30 ماه حبس محکوم می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا یک لبنانی را به اتهام همکاری با حزب الله به 30 ماه حبس محکوم می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید