تور دهلی: اقدام تلافی جویانه هند علیه انگلیس در ارتباط با کرونا

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، به گزارش خبرنگاران به نقل از اردونیوز، دولت هند شرایط ویژه درباره آزمایش کرونا برای همه اتباع انگلیس بیان کرد.

تور دهلی: اقدام تلافی جویانه هند علیه انگلیس در ارتباط با کرونا

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

در همین ارتباط اعلام شده که همه اتباع انگلیسی که وارد هند می شوند، بدون توجه به شرایط واکسیناسیون آنها باید آزمایش کرونا داده و 10 روز قرنطینه شوند.

دولت هند بعلاوه برای اتباع انگلیسی که قصد سفر به دهلی نو و یا دیگر شهرهای هند را دارند، سه بار آزمایش کرونا اجباری نموده و گفته است که اتباع انگلیس می بایست 10 روز در یک هتل یا مقصد خود در هند قرنطینه اجباری شوند.

دستورالعمل سخت گیرانه هند علیه اتباع انگلیسی نوعی واکنش به عملکرد دولت لندن علیه اتباع و مسافران هندی است. پیش از این دولت انگلیس با صدور بیانیه ای اعلام نموده بود که اتباع هندی که وارد این کشور می شوند حتی اگر واکسن زده باشند باید آزمایش کرونا داده و قرنطینه شوند. انگلیس بعلاوه اعلام نموده که واکسن آسترازنکا ساخت مؤسسه سروم هند را به رسمیت نمی شناسد، در حالی که تعداد زیادی از مردم هند با واکسن آسترازنکا یا کوویشیلد واکسینه شده اند.

پیشتر مقامات هندی، انگلیس را به انجام اقدامات متقابل و تلافی جویانه تهدید نموده بودند و اس جایشانکار وزیر امور خارجه هند هم در ملاقات با همتای انگلیسی خود در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل خواستار حل فوری این مساله شده بود. هرچند عدم حل این موضوع به واکنش مشابه دولت دهلی نو منجر شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مهر 1400 بروزرسانی: 15 مهر 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1114

به "تور دهلی: اقدام تلافی جویانه هند علیه انگلیس در ارتباط با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دهلی: اقدام تلافی جویانه هند علیه انگلیس در ارتباط با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید