امیدواریم سهمیه فوتسال هرمزگان در لیگ برتر حفظ شود، نباید به اظهارنظر یک فرد متوهم استناد کرد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، خبرنگاران/هرمزگان سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: تلاش ما این است فردا از بازی آخر مرحله گروهی سربلند بیرون آییم و شایستگی ورزش هرمزگان را به اثبات برسانیم و امیدواریم در خاتمه سهمیه فوتسال استان در لیگ برتر حفظ شود.

امیدواریم سهمیه فوتسال هرمزگان در لیگ برتر حفظ شود، نباید به اظهارنظر یک فرد متوهم استناد کرد

موسی زاهدی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: فردا تیم فوتسال آذرخش در مقابل مقاومت البرز بازی خواهد کرد و امیدواریم یک بازی خوب با نتیجه خوب داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در بازی مقابل شهروند ساری گلر و کمک مربی این تیم توسط کمیته انضباطی محروم شده بودند، از شب قبل بازی این موضوع را به کننده فدراسیون گفتیم و اعتراض کردیم، رأی کمیته انضباطی قطعی اعلام شده بود و نمی شد رأی را متوقف و به زمان دیگری موکول کرد.

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس بیان نمود: در آن دیدار گلر تیم شهروند ساری بازی و تیم مرتکب تخلف شد، ما پیگیر شدیم و اعتراض خود را به کمیته انضباطی و فدراسیون فرستادیم؛ هنوز هم پیگیر هستیم، متأسفانه در ورزش ما برخی نورچشمی هستند و چون در هیئت رئیسه پست دارند از قدرتشان به نفع خودشان استفاده می کنند.

زاهدی شرح داد: متأسفانه این مسئله به ضرر ما تمام شد، ما در این موارد نمی توانیم از حق خود دفاع کنیم چون اهرم هایی هستند که فشار می آورند و کارها را به نفع خود پیش می برند؛ ما اعتراض قانونی خود را فرستاده ایم و امیدواریم هرچه زودتر نتیجه آن اعلام شود چراکه حق ما خورده شده است.

وی اضافه کرد: سید احسان احسانی، مدیرعامل باشگاه و سرپرست تیم فوتسال شاهین کرمانشاه در مورد بازی ما با تیم حفاری اهواز اظهار کرده در این بازی تبانی اجرا شده است، این حرف بیشتر به نظر می رسد اظهارنظر یک فرد متوهم باشد تا شخصی که در استانی بزرگ پست مدیریتی دارد.

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس بیان نمود: ما در این سال ها تلاش کردیم بازی جوانمردانه را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در شرایط بد تیم های مقابل نیز با هیچ تیمی نه تبانی کردیم و از هیچ تیمی هم نخواستیم برای ما همچنین کاری را انجام دهد؛ آن بازی از سالم ترین بازی های لیگ بوده است.

زاهدی اظهار کرد: مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه اگر مسائل درون باشگاهی و درگیری های داخلی دارند نباید با این حرف ها صورت مسئله را عوض کنند؛ 26 هفته از لیگ امسال گذشت و فردا آخرین بازی مرحله گروهی است، اگر تیمی به کرمانشاه رفته و از نحوه برخورد این شخص و سیستمش فوتبالش راضی باشد من از آن شخص عذرخواهی می کنم.

وی ادامه داد: از ابتدای فصل هیچ تیمی در بازی های کرمانشاه نه آرامش داشته نه احساس امنیت نداشته و کسی خود این چنین شرایط را برای تیم ها دیگر سخت می کند نباید در مورد بازی جوانمردانه اظهارنظر کند؛ احسانی گفته بود از کمیته اخلاق پیگیری کردیم، ما نیز از کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و قوه قضائیه می خواهیم پیگیر همه مسائل فوتسال کشور از هفته اول تا الآن باشند.

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس اضافه کرد: من احساس می کنم مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه یا فیلم بازی را ندیدند یا کلاً فوتسال نگاه نمی کنند، چون با دیدن فیلم کاملاً می توان فهمید بازی جوان مردانه بوده است.

زاهدی بیان نمود: تلاش ما این است فردا از بازی آخر مرحله گروهی سربلند بیرون آییم و شایستگی ورزش هرمزگان را به اثبات برسانیم و امیدواریم در انتها سهمیه فوتسال استان در لیگ برتر حفظ شود و تلاش خود را برای فصل آینده آغاز کنیم.

وی همچنین شرح داد: بازیکنان تیم فوتسال آذرخش بندرعباس ازلحاظ بدنی و تمرینی روال کار خود را به اجبار انجام می دهند اما گلایه و دلخوری که در چند سال اخیر داشتیم این بوده که آنچه باید برای رفاه و حفظ روحیه تیم و مسائل دیگر انجام می شده نشده و کار را به روز بازی موکول می کنند و این چالش و نگرانی و استرس را به تیم وارد می کنند.

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس اظهار داشت: ما امسال در هیچ زمینه ای شرایط نرمالی نداشتیم، همه صحبت هایی که همکارانم در مصاحبه های مختلف اظهار کرده اند صحت داشته و اتفاق افتاده اند، در مسائل مالی، قراردادها، تهیه غذا، اسکان و ... کارها یا انجام نمی شود یا به موقع نیست.

زاهدی اضافه کرد: برای بازی فردا بازهم قول هایی داده شده که هنوز این موضوعات حل نشده و باید ببینیم در روز بازی چه اتفاقی قرار است بیفتد.

به گزارش خبرنگاران، تیم آذرخش بندرعباس در هفته بیست و ششم و انتهای لیگ برتر فوتسال در دیداری حساس فردا (22 دی ماه) از ساعت 17 مهمان مقاومت البرز است. تیم آذرخش اکنون با کسب 23 امتیاز و در مکان دوازدهم جدول رده بندی واقع شده است و در صورت پیروزی مقابل مقاومت البرز شانس زیادی برای ماندن در لیگ برتر کشور دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 36

به "امیدواریم سهمیه فوتسال هرمزگان در لیگ برتر حفظ شود، نباید به اظهارنظر یک فرد متوهم استناد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواریم سهمیه فوتسال هرمزگان در لیگ برتر حفظ شود، نباید به اظهارنظر یک فرد متوهم استناد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید