بیانیه مسکو در مورد سفرهای گروهی بدون ویزا برای شهروندان روسیه و ایران

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، ایسنا/ براساس اخبار واصله، بیانیه مسکو در مورد سفرهای گروهی بدون ویزا برای شهروندان روسیه و ایران منتشر شد.

بیانیه مسکو در مورد سفرهای گروهی بدون ویزا برای شهروندان روسیه و ایران

در این بیانیه آمده است:

طبق توافق های قبلی، در تاریخ 1 ژوئیه 2021 توافقنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه در خصوص سفرهای گروهی بدون ویزا برای گردشگران جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه که در 28 مارس 2017 در مسکو امضا شد، لازم الاجرا می گردد.

این توافقنامه برای سفرهای بدون ویزا گروه های توریستی متشکل از 5 تا 50 نفر که به وسیله سازمان های گردشگری ایران و روسیه تشکیل شده اند، برای مدت زمان حداکثر 15 روز پیش بینی شده است.

نهادهای هماهنگ کننده این توافقنامه عبارتند از: از طرف ایرانی - وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران و نمایندگان ذیصلاح آن، از طرف روسیه - روس توریسم و مقامات اجرایی در زمینه گردشگری نهادهای قوه اجرایی فدراسیون روسیه،.

پذیرش گروه های توریستی در فدراسیون روسیه از ایران در چارچوب توافقنامه پس از برطرف محدودیت های موقت ورود شهروندان خارجی به فدراسیون روسیه براساس دستور دولت فدراسیون روسیه شماره 635r مورخ 16 مارس سال 2020 در خصوص محدودیت موقت ورود اتباع خارجی و افراد بدون تابعیت به فدراسیون روسیه و تعلیق موقت صدور ویزا و دعوت نامه در رابطه با همه گیری نو ویروس کرونا امکان پذیر است.

منبع: همگردی
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1046

به "بیانیه مسکو در مورد سفرهای گروهی بدون ویزا برای شهروندان روسیه و ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه مسکو در مورد سفرهای گروهی بدون ویزا برای شهروندان روسیه و ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید