فراوری محتوای فرهنگی توسط اساتید و دانشجویان از اولویت های معاونت فرهنگی و دانشجویی است

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کارآفرینی در کنار آموزش باید به جدّ در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی قرار گیرد.

فراوری محتوای فرهنگی توسط اساتید و دانشجویان از اولویت های معاونت فرهنگی و دانشجویی است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، فرزاد دنیا بین، سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل که به صورت ویدئو کنفرانس در واحد اردبیل برگزار گردید، گفت: معاونت های مختلف دانشگاه باید تعامل و همکاری خوبی با معاونت فرهنگی و دانشجویی داشته باشند تا برنامه ریزی ها به انتها برسد.

وی با بیان اینکه مسائل سیاسی و مالی بر فرهنگ تأثیر می گذارد، اظهار کرد: اقتصاد ضعیف باعث افزایش ناهنجاری رفتاری در جامعه خواهد شد، لذا کارآفرینی در کنار آموزش باید به جدّ در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی قرار گیرد. دانشجویی که در کنار تحصیل درآمد داشته باشد، از حیث فرهنگی نیز اقتضای بهتری برای رشد خواهد داشت.

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اجرای همایش درخصوص کرامت زمانی مؤثر است که این کرامت در تمامی اجزای دانشگاه از جمله در برخورد مدیریت با کارکنان و اعضای هیئت علمی و دانشجویان رعایت گردد.

دنیا بین در انتها تأکید کرد: تقویت عقلانیت و کرامت، توسعه و استقلال تشکل های دانشجویی و همچنین ارتقای توان دانشگاه در فضای مجازی، زمینه سازی برای فراوری محتوای فرهنگی توسط اساتید و دانشجویان، توسعه ورزش همگانی و... از اولویت های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی است.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 524

به "فراوری محتوای فرهنگی توسط اساتید و دانشجویان از اولویت های معاونت فرهنگی و دانشجویی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری محتوای فرهنگی توسط اساتید و دانشجویان از اولویت های معاونت فرهنگی و دانشجویی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید