تکذیب شایعه بازداشت 160 نظامی ارمنستان در ایران

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، خبرنگاران : سفارت تهران در ایروان ادعاهای روز شنبه (دیروز) بعضی رسانه های ارمنستانی درباره بازداشت نظامیان این کشور در ایران را رد کرد.

تکذیب شایعه بازداشت 160 نظامی ارمنستان در ایران

به گزارش به نقل از فارس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان، در رد ادعای بعضی رسانه ها مبنی بر بازداشت 160 نظامی ارمنستانی در جریان جنگ قره باغ با جمهوری آذربایجان، این ادعا را شایعات بی اساس خواند.

سفارت تهران در ایروان ادعاهای روز شنبه (دیروز) بعضی رسانه های ارمنستانی درباره بازداشت نظامیان این کشور در ایران را رد کرد.

بنا بر گزارش رادیو جمهوری ارمنستان، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان گزارش ها درباره ادعای حضور 160 نظامی ارمستانی در ایران (و بازداشت آنها توسط ایران) را رد کرد.

طبق این گزارش، سفارت تهران در ایروان همچنین بیان کرد، شایعات درباره اینکه 160 نظامی ارمنستانی هم اکنون در ایران هستند و طرف ایرانی برای استرداد آنها پیش شرط هایی معین نموده است، نادرست و بی اساس هستند.

بنا بر گزارش رادیو جمهوری ارمنستان، روز شنبه (دیروز) بعضی رسانه های ارمنستانی گزارشی منتشر کردند مبنی بر اینکه این (160) نظامی ارمنستان در جریان جنگ 44 روزه (با جمهوری آذربایجان بر سر منطقه قره باغ کوهستانی) وارد مرز ایران شده بودند و ایران آنها را دستگیر نموده است.

این ادعاها در شرایطی مطرح شده که جمهوری اسلامی ایران روابط خوبی با همسایگان خود دارد و همیشه در جریان جنگ اخیر بر سر منطقه قره باغ کوهستانی بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان بر لزوم اجتناب از جنگ و گفت و گو تاکید نموده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 969

به "تکذیب شایعه بازداشت 160 نظامی ارمنستان در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب شایعه بازداشت 160 نظامی ارمنستان در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید