خبرنگاران اتاق بازرگانی ایران ساخت 12 مدرسه را در سیستان و بلوچستان تقبل کرد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، زاهدان- خبرنگاران- سرپرست اداره کل نوسازی، توسه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت:12 واحد آموزشی در قالب 70 کلاس درس توسط اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی ایران در این استان ساخته می شود.

خبرنگاران اتاق بازرگانی ایران ساخت 12 مدرسه را در سیستان و بلوچستان تقبل کرد

رضا سرحدی نیا روز جمعه در گفتوگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این مدارس در قالب یک مدرسه هشت کلاسه در روستای را دو دم شهرستان دشتیاری، مدرسه 6 کلاسه در روستای درک، مدرسه 9 کلاسه در روستای کهیر کنارک و مدرسه 6 کلاسه روستای سهرک در جنوب سیستان و بلوچستان ساخته خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شده که مدرسه 6 کلاسه در روستای داروکان، مدرسه 12 کلاسه در شهرستان نیکشهر، مدرسه 6 کلاسه در روستای بنت، مدرسه سه کلاسه در روستای سهران و مدرسه 6 کلاسه روستای پیمان در شهرستان سرباز و یک مدرسه هشت کلاسه در بخش پیشین سرباز با مشارکت اتاق بازرگانی ایران ساخته شود.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با اشاره به رویکرد مشارکت خیران مدرسه ساز و این نهاد برای ساخت مدارس گفت: هر خیری که برای ساخت مدرسه در این استان قدم بردارد این سازمان با وی مشارکت خواهد کرد.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان با نرخ موالید بالا و جذب بازماندگان از تحصیل با اقدامات مطلوب اجرا شده همچنان نیازمند پنج هزار کلاس درس جدید است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 171

به "خبرنگاران اتاق بازرگانی ایران ساخت 12 مدرسه را در سیستان و بلوچستان تقبل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اتاق بازرگانی ایران ساخت 12 مدرسه را در سیستان و بلوچستان تقبل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید