خبرنگاران اظهار نگرانی فائوچی از تبعیض نژادی آمریکا در واکسن کرونا

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، تهران- خبرنگاران- آنتونی فائوچی با اظهار نگرانی در خصوص تبعیض نژادی گفت که بیشتر افرادی که در آمریکا واکسن کرونا دریافت نموده اند از سفید پوستان هستند.

خبرنگاران اظهار نگرانی فائوچی از تبعیض نژادی آمریکا در واکسن کرونا

به گزارش شنبه شب خبرنگاران، فائوچی متخصص ارشد بیماری های عفونی در مصاحبه با شبکه ام اس ان گفت: آمارها نشان می دهد جمعیت سفیدپوستان آمریکا نسبت به جوامع رنگین پوست بیشتر واکسن کرونا دریافت نموده اند.

فائوچی با اظهار شک و تردید نسبت به دراختیار بودن واکسن کرونا به جوامع اقلیت در آمریکا گفت که دسترسی گسترش واکسن به جمعیت اقلیت مهم است.

وی اضافه نمود: ما باید واقعاً سطح دسترسی در جامعه را گسترش دهیم تا جمعیت اقلیتی که واکسن کرونا ندارند دسترسی داشته باشند.

براساس آخرین آمار ارائه شده توسط مرکز کنترل از بیماری های عفونی آمریکا، آمار بستری شدن بیماران کرونایی سیاه پوستان نسبت به سفید پوستان نزدیک به سه برابر است و آمار مرگ و میر کرونا سیاهان نیز نسبت به سفید پوستان تقریبا دوبرابر است.

تا به امروز حدود 10 میلیون و 600 هزار نفر در ایالات متحده واکسینه شده اند.

براساس جدیدترین آمارهای اعلام شده، تا به امروز بیش از 28 میلیون و 621 هزار نفر در سراسر آمریکا به کرونا مبتلا شده اند که نزدیک به 508 هزار فوتی داشته است.

آمریکا در صدر لیست کشورها در بخش مبتلایان و مرگ ومیر ناشی از کرونا قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 807

به "خبرنگاران اظهار نگرانی فائوچی از تبعیض نژادی آمریکا در واکسن کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اظهار نگرانی فائوچی از تبعیض نژادی آمریکا در واکسن کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید