خبرنگاران تعداد مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان از مرز 27 هزار نفر گذشت

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، زاهدان- خبرنگاران- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان و عضو ستاد کرونا سیستان و بلوچستان گفت: با افزوده شدن 12 کرونایی دیگر در استان شمار مبتلایان به این ویروس به27 هزار و 14 نفر رسید.

خبرنگاران تعداد مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان از مرز 27 هزار نفر گذشت

دکتر محمد هاشمی شهری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: هم اینک 82 بیمار با علایم تنفسی در بیمارستان های سیستان و بلوچستان بستری هستند.

وی ادامه داد: همچنین 26 بیمار کرونایی در بیمارستان های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با اضافه کرده شدن 2 بیمار فوتی جدید شمار درگذشتگان این ویروس در سیستان و بلوچستان به یکهزار و 140 نفر رسید.

وی اظهارداشت: از مردم عزیز تقاضا می گردد در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می فرایند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت نمایند.

هاشمی اضافه کرد: از آنجایی که کشف راه های انتقال کرونا و عوارض ناشی از آن نیازمند گذشت مدت زمانی از شیوع و اپیدمی ویروس است و سپس بر اساس یافته های علمی رفتار عامل بیماری شناسایی می گردد ضروریست شهفرایندان تمام نکات بهداشتی را رعایت نمایند.

استان سیستان و بلوچستان دارای سه دانشگاه علوم پزشکی زابل، زاهدان و ایرانشهر است که دانشگاه زابل 5 شهرستان، زاهدان 6 شهرستان و ایرانشهر 12 شهرستان استان را زیرپوشش دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 752

به "خبرنگاران تعداد مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان از مرز 27 هزار نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعداد مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان از مرز 27 هزار نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید