خبرنگاران تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پس از 15 هفته بُرد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، شیراز -خبرنگاران - پایان تیم فوتبال فجر شهید سپاسی پس از 15 هفته ناکامی طعم پیروزی با شکست دادن تیم نیروی زمینی تهران را چشید.

خبرنگاران تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پس از 15 هفته بُرد

به گزارش خبرنگاران ،این بازی که از هفته سی و سوم رقابت های فوتبال دسته یک باشگاه های کشور جام آزادگان شامگاه شنبه در ورزشگاه پارس شیراز برگزارشد تیم میزبان دروازه تیم نیرو زمینی را با نتیجه چهار بر یک گلباران کرد.

این بهترین فرصت برای شاگردان داود مهابادی سر مربی تیم فجر بود تا تیم نیروی زمینی را که در خطر سقوط به دسته دوم واقع شده است با شکست بدرقه کنند.

فجری ها که در سرانجام دور رفت از تیم های مدعی بودند و با قرار دریافت در صدر جدول این امید را در دل هواداران ایجاد کردند تا شیرازی ها پس از هفت سال انتظار به لیگ برتر صعود کنند.

اما این امر بنا به دلایلی از جمله مسائل مالی موجب شد تا زرد پوشان شیرازی نتوانند تیم را برای دور برگشت تقویت کنند و رفته رفته سیر نزولی را شروع کردند و از قافله صدرنشینی جدا شدند تا جایی که 15 هفته در حسرت پیروزی ماندند.

همانگونه که پیش بینی می شد فجری ها برابر تیم نیروی زمینی بازی آسانی را برگزار کردند و در دقیقه 10 بازی بر روی ضربه بابا محمدی به گل دست یافتند.

در ادامه نیمه نخست بازهم فجری ها نسبت به حریف خود برتری داشتند تا اینکه در دقیقه 45 دوباره بابا محمدی برای تیمش گلزنی کرد تا این تیم نیمه نخست با خیال راحت و زدن 2 گل به رختکن برود.

با شروع نیمه دوم بازهم عطش تیم میزبان برای زدن گل های بیشتر نمایان شد تا اینکه در دقیقه 58 اسماعیل بابایی گل سوم فجر را به ثمر رساند تا کار نیروی زمینی را تمام کند.

دقیقه67 عارف رستمی از تیم نیروی زمینی روی نقطه پنالتی دروازه تیم فجر را باز کرد اما این سرانجام کار نبود و تیم فجر از دقیقه 70 که با اخراج محمد حسین کریم زاده 10 نفره شده بود در دقیقه 75 با اقدام احسان الوان زاده فجری ها صاحب گل چهارم شدند.

در دقایق سرانجامی بازی نیز حادثه خاصی رخ نداد و سر انجام این بازی پر گل با نتیجه چهار بر یک به سود فجر سپاسی سرانجام یافت.

تیم قشقایی باخت اما در لیگ باقی ماند

همچنین تیم قشقایی شیراز که در خطر سقوط قرار داشت با وجود شکست 2 بر یک مقابل داماش گیلان با توجه به اینکه تیم های پایین جدولی نتوانستند نتیجه کسب کنند ، تیم قشقایی در حاشیه امنیت قرار گرفت.

تیم مس رفسنجان قهرمان شد

در بالای جدول نیز در حالی که یک هفته به سرانجام این مسابقات باقی مانده تیم مس رفسنجان که صعودش به لیگ برتر قطعی شده بود تیم نود ارومیه را شکست داد و با 66 امتیاز قهرمان شد.

همچنین مس کرمان در خانه به تیم آلومینیوم اراک با نتیجه یک بر صفر باخت تا اراکی ها با 60 امتیاز و تفاضل گل بهتر به رده دوم صعود کنند تا سرنوشت تیم دوم برای صعود به لیگ برتر از بین تیم های آلومینیوم اراک ، مس کرمان و خوشه طلایی ساوه به هفته آخر کشیده شود.

تیم فجر سپاسی شیراز با 42 امتیاز در رده یازدهم و تیم قشقایی هم با 36 امتیاز رده سیزدهم را به خود اختصاص دادند.

در پایین جدول هم تیم شهرداری تبریز از مدت ها پیش سقوطش به دسته دوم قطعی شده بود و از بین تیم های سپیدرود رشت و نیروی زمینی تهران در هفته آخر یک تیم سقوط خواهد کرد.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور 18 تیم شرکت دارند که پس از انجام 34 بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیستم را دریافت خواهند کرد و 2 تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

هفته سی و چهارم و سرانجامی این مسابقات بیست و ششم امرداد ماه 99با انجام 17 بازی برگزار خواهد شد تا پرونده این دوره نیز بسته شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 455

به "خبرنگاران تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پس از 15 هفته بُرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پس از 15 هفته بُرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید