خبرنگاران وزیر ورزش: در زمان مشخص شده سرخابی ها را وارد بازار سرمایه می کنیم

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، تهران- خبرنگاران- وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر ایجاد همت جمعی در بین دستگاه های اجرایی حاضر برای واگذاری سرخابی ها، گفت: کوشش می کنیم در زمان معین شده سرخابی های پایتخت را وارد بازار سرمایه کنیم.

خبرنگاران وزیر ورزش: در زمان مشخص شده سرخابی ها را وارد بازار سرمایه می کنیم

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

نشست خصوصی سازی دو باشگاه عظیم پایتخت، مطابق هر سه شنبه با حضور اعضا عصر امروز در سالن اجتماعات این وزارت ورزش و جوانان برگزار گردید.

مسعود سلطانی فر در حاشیه این نشست با اشاره به برپایی این جلسات به طور منظم شرح داد که این نشست های تخصصی باهدف پیگیری فرایند خصوصی سازی و رصد اقداماتی که باید در این راستا انجام گردد برگزار می گردد.

او با مثبت خواندن نتایج این جلسات که با حضور مسوولان خصوصی سازی، مسوولان بورس و فرابورس، مدیران عامل دو باشگاه، معاونین و مدیران کل وزارت ورزش و جوانان برگزار می گردد، بیان داشت که در هفته های گذشته، مستندسازی ها، آنالیز حساب های اقتصادی و ساماندهی بخش های مختلف دو باشگاه با قوت و قدرت پیگیری شده است .

وزیر ورزش و جوانان نظارت مسوولان خصوصی سازی را مورد توجه قرار داد و گفت: با تعامل و پیگیری این عزیزان به مراحل حساس و معین کننده ورود این دو باشگاه به بازار سرمایه نزدیک شده ایم.

وی شرح داد که تا 3 ماه آینده، براساس مصوبه هیات عالی واگذاری (مورخ 18 فروردین سال 99) برنامه را به پیش برده و کوشش می گردد تا در این باره زمانی اقدامات لازم صورت گیرد.

سلطانی فر تهیه اسناد و مدارک مربوط به املاک تحت تملک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از جمله ساختمان ها و استادیوم های مربوط به این دو باشگاه را بخشی از اقداماتی که باید انجام گردد بیان کرد و در ادامه معین تکلیف دارایی های سرخابی های پایتخت با هدف افزایش سرمایه را مورد توجه قرار داد.

وی با تاکید بر این نکته که امور مربوط به خصوصی سازی با دقت بسیار انجام می گردد، گفت: برای تحقق این مهم، از تخصص مشاورانی در حوزه اقتصادی، واگذاری و... بهره مند شدیم تا بتوانیم مراحل بعدی کار را با دقت و قدرت در سقف زمانی تعیین شده، انجام دهیم.

وی تاکید نمود: همت خوبی در حال حاضر در دستگاه های اجرایی ذی ربط به وجود آمده است و با تکیه براین تعامل و هماهنگی، تمام کوشش خود را می کنیم که در زمان تعیین شده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را وارد بازار سرمایه کنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 343

به "خبرنگاران وزیر ورزش: در زمان مشخص شده سرخابی ها را وارد بازار سرمایه می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزیر ورزش: در زمان مشخص شده سرخابی ها را وارد بازار سرمایه می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید