خبرنگاران 4 هزار دانش آموز البرز امکان دسترسی به شبکه شاد را ندارند

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، کرج - خبرنگاران- مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: 4 هزار دانش آموز این استان تجهیزات لازم برای دسترسی به شبکه شاد در سال تحصیلی 1400-1399 را ندارند.

خبرنگاران 4 هزار دانش آموز البرز امکان دسترسی به شبکه شاد را ندارند

سالارقاسمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: در سال گذشته طرح شناسایی دانش آموزانی که دسترسی به کلاس درس فضای مجازی دراین استان را ندارند اجرا شد تا بتوان با مشارکت خیرین بستر حضوراین دانش آموزان را درشبکه آموزشی شاد فراهم آورد.

وی اظهار داشت: دانش آموزان نیازمند در زمینه آموزش فضای مجازی دراستان البرز ، شناسایی شدند تا در سال تحصیلی جدید زیرپوشش این برنامه آموزشی ملی در شرایط خاص کرونایی قرار گیرند.

وی حضور دانش آموزان درکلاس درس مجازی معلمان را الزامی دانست و یادآور شد: عدم شرکت آنان در کلاس غیبت محسوب می شود به همین دلیل از راهکارهای مختلف استفاده می کنیم تا 4 هزاردانش آموز نیازمند به تجهیزات مناسب برای پیوستن به شبکه آموزشی از کلاس درس جانمانند.

قاسمی با بیان اینکه شبکه آموزشی شاد یک رویکرد منسجم و یک پارچه را درفرآیند آموزش به دانش آموزان درپایه های مختلف تحصیلی ایجاد کرد، افزود: در این شبکه فعالیت آموزشی دانش آموزان با هدایت معلمان انجام می شود که از کیفیت آموزشی بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: شبکه اجتماعی دانش آموزی شاد ، فرصتی برای گسترش آموزش های مجازی و مدرسه مجازی در آموزش و پرورش است زیرا درآن معلمان می توانند محتوای درسی مناسب را با خلاقیت و امکانات بیشتری که در این فضا ایجاد شده است از طریق سامانه سناد در اختیار دانش آموزان قراردهند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز به آغاز رزمایش کمک مومنانه برای دانش آموزان بی بضاعت پرداخت و اعلام کرد: بعد از جمع آوری این کمک ها و تهیه وسایل و اقلام اعلام شده، با برگزاری یک رزمایش بزرگ در سطح استان این موارد را به دست دانش آموزان محروم و بی بضاعت خواهیم رساند.

قاسمی افزود: علاقمندان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب: 0110769749001 ، شماره کارت :6037997929700459 و شماره شبا: IR800170000000110769749001 بانک ملی به نام مرکز نیکوکاری فرهنگیان استان البرز واریز کنند.

وی تاکید کرد: از محل کمک های اهدایی به مرکز نیکوکاری فرهنگیان البرز برای دانش آموزان نیازمند استان که بیش از 26 هزار نفرهستند، لوازم التحریر، پوشاک ، گوشی های هوشمند و تبلت های دانش آموزی تهیه می شود.

استان البرز 500 هزار دانش آموزدارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 484

به "خبرنگاران 4 هزار دانش آموز البرز امکان دسترسی به شبکه شاد را ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 4 هزار دانش آموز البرز امکان دسترسی به شبکه شاد را ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید