خبرنگاران 9 تعیین مالی مشهد اخطار گرفتند

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، مشهد- خبرنگاران- معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار شهرستان مشهد گفت: از مجموع 31 تعیین اقتصاد مقاومتی این شهرستان 9 تعیین که در چارچوب توافق شده، عملکرد قابل قبولی نداشتند اخطار دریافت کردند.

خبرنگاران 9 تعیین مالی مشهد اخطار گرفتند

شکوه میرشاهی سه شنبه شب در حاشیه نشست مشخص های مالی شهرستان مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: در صورتی که این 9 مشخص مالی نسبت به اصلاح فرایند فعالیت خود در قالب های مورد توافق نظیر امور فرهنگی، کارآفرینی، راه اندازی واحدهای راکد یا خدمات بهداشتی و آموزشی اقدام نکنند با داوطلبان جدید که خواهان فعالیت در حوزه مشخص مالی فرهنگی در مشهد هستند جایگزین خواهند شد.

وی فعالیت این 9 مشخص مالی شهرستان را با موضوع بانوان مطرح نمود و ادامه داد: فعالیت مشخص ها در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و مالی است و فعالیت در حوزه اشتغال آفرینی، راه اندازی مجدد واحدهای صنعتی راکد یا نیمه فعال و شناسایی کسب و کارهای جدید برای اهالی بومی یک منطقه مورد تاکید فرمانداری است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار شهرستان مشهد در مورد نحوه رصد فعالیت این مشخص ها گفت: این شرکت های فرهنگی و مالی مکلف به ثبت عملکرد خود در سامانه نهاد اقتصاد مقاومتی استان هستند و از این طریق عملکرد آنها پایش می شود.

وی اضافه نمود: مدل مثلث توسعه مالی، فرهنگی الگویی است که استاندار سابق خراسان رضوی با همت همه ارکان حاکمیت و فعالان مالی آن را ایجاد کرد.

میرشاهی ادامه داد: مشخص های اقتصاد مقاومتی به صورت داوطلبانه در طرح مثلث توسعه مالی فرهنگی استان مشارکت دارند و به هیچ عنوان بخشنامه یا دستورالعمل دولتی در این ارتباط صادر نشده که فعالان مالی را ملزم به مشارکت در این طرح ها نموده باشد.

شهرستان مشهد با 3.5 میلیون نفر جمعیت دارای سه بخش مرکزی، رضویه و احمدآباد است که از این تعداد سه میلیون نفر در شهر مشهد و 500 هزار نفر در حدود 400 روستای این شهرستان سکونت دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 563

به "خبرنگاران 9 تعیین مالی مشهد اخطار گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 9 تعیین مالی مشهد اخطار گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید