دستور آماده باش روحانی برای سفرهای احتمالی ، وزیر بهداشت؛ رعایت نمی نمایند

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، وزیر بهداشت به رئیس جمهور در مورد عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بعضی استان ها و رشد حدودی کرونا در این مناطق گزارش داد. روحانی نیز دستور آماده باش برای سفرهای عید را صادر کرد.

دستور آماده باش روحانی برای سفرهای احتمالی ، وزیر بهداشت؛ رعایت نمی نمایند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، حسن روحانی امروز آدینه، دوم خرداد، پس از استماع گزارش دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره شرایط کشور در زمینه مقابله با کرونا و رشد حدودی بیماری در بعضی استان ها بواسطه عدم رعایت دستورالعمل ها، بر ضرورت حضور فعال و اطلاع رسانی و مطلع بخشی به مردم مبنی بر ضرورت تداوم رعایت شرایط و دستورالعملهای بهداشتی تا کنترل وقطع کامل زنجیره شیوع بیماری و بازگشت این مناطق به شرایط سفید تاکید نمود.

رییس جمهور همچنین از وزیر بهداشت خواست تا با توجه به احتمال افزایش سفرها و رفت وآمد مردم در ایام عید فطر، آمادگیهای لازم برای اجرا و رعایت دستورالعمل ها و فاصله گذاری های مناسب ایجاد گردد.

دکتر روحانی با اشاره به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و مباحث مطرح شده در جلسه رؤسای کمیته های این ستاد درباره بازگشایی بقاع متبرکه و کسب وکارهای باقی مانده، گفت: باید در زمینه اطلاع رسانی دقیق، اجرای دستورالعملها در کسب و کارها و نظارت بر آنها آمادگی لازم در تمامی بخش های مرتبط ایجاد گردد.

رئیس جمهور اضافه نمود: باید با توجه به اینکه امکان از بین رفتن کامل کرونا در ماه های آینده وجود ندارد، به گونه ای برنامه ریزی و کوشش کنیم تا ضمن حفظ سلامت مردم، بتوانیم شرایط کسب وکار و امورات زندگی آنان را نیز تامین کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 337

به "دستور آماده باش روحانی برای سفرهای احتمالی ، وزیر بهداشت؛ رعایت نمی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور آماده باش روحانی برای سفرهای احتمالی ، وزیر بهداشت؛ رعایت نمی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید