دومین شکست قلعه نویی در آبادان، نفت صدر نشین جدید لیگ برتر

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، ملاقات تیم های صنعت نفت آبادان و گل گهر سیرجان با رجحان تیم نفت به سرانجام رسید تا صدر جدول بین این دو تیم دست به دست گردد.

دومین شکست قلعه نویی در آبادان، نفت صدر نشین جدید لیگ برتر

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، از هفته ششم رقابتهای لیگ برتر دو تیم صنعت نفت و گل گهر از ساعت 15 در استادیوم تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این ملاقات با 2 بر یک به سود صنعت نفت به خاتمه رسید.

در این بازی ابتدا گادوین منشا بهترین گلزن مسابقات با ضربه ای زیبا و سرضرب دروازه تیم میزبان را در دقیقه 27 باز کرد و نیمه نخست با همین نتیجه به خاتمه رسید.

نیمه دوم با فشار بی امان تیم صنعت نفت شروع شد و گل گهر به دفاع از گل خود پرداخت. فشار آبادانی ها جواب داد و در دقیقه 50 صاحب یک ضربه پنالتی شد که کاپیتان گلزن این تیم به زیبایی این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا کار به تساوی کشیده گردد.

فشار صنعت نفت بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و رضا خالقی فر مهاجم تازه نفس صنعت نفت تنها 5 دقیقه بعد از ورودش به زمین در دقیقه 67 تیمش را به گل دوم رساند.

بعد از این گل شاگردان قلعه نویی فشار بی امانی را بر روی دروازه میزبان اعمال کردند و بارها تا آستانه گلزنی پیش رفتند که درخشش فوق العاده دروازه بان صنعت نفت مانع بزرگی برای رسیدن گل گهر به گل به مساوی بود و در نهایت بازی با همان نتیجه 2 بر یک به سود صنعت نفت به خاتمه رسید.

این نتیجه باعث شد تا صدر جدول بین این دو تیم دست به دست شده و تیم صنعت نفت بعد از 5 هفته گل گهر را از صدر جدول پایین کشیده و خودش جای سیرجانی ها را بگیرد. صنعت نفت بعد از گل گهر دومین صدرنشین این فصل رقابتهای لیگ برتر است.

همچنین این نخستین بازی خارج از خانه گل گهر است که در آن پیروز نشده است. شاگردان قلعه نویی پیش از این هر دو بازی خارج از خانه خود را با پیروزی سپری نموده بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 666

به "دومین شکست قلعه نویی در آبادان، نفت صدر نشین جدید لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین شکست قلعه نویی در آبادان، نفت صدر نشین جدید لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید