دو ستاره استقلال در در آستانه تمدید قرارداد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، احتمال این که دو بازیکن ملی پوش استقلال فردا با مدیران این باشگاه پای میز مذاکره بنشینند زیاد است.

دو ستاره استقلال در در آستانه تمدید قرارداد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، باشگاه استقلال در راستای تمدید قرارداد با بازیکنان مورد نیازش، در اولین گام قرارداد داریوش شجاعیان را تمدید کرد. آنها پس از ملاقات مقابل پیکان با دو سه بازیکن دیگر مذاکرات شان را دنبال می نمایند.

روزبه چشمی که یکی از استقلالی های پیروز در فصل های اخیر بوده و بازیکنی چند پسته و ملی پوش به حساب می آید، یکی از اولویت های آبی ها به منظور تمدید می باشد که مذاکرات ابتدایی با مدیر برنامه وی انجام شده است و احتمالا روز یکشنبه این مذکرات جدی تر دنبال خواهد شد.

همچنین علی کریمی که در دو فصل اخیر در خط میانی استقلال خوش درخشیده، دیگر نفری است که آبی ها برای تمدید قرارداد با وی کوشش می نمایند و بعد از چند سری مذاکره با مدیر برنامه این بازیکن، مذاکرات با وی نیز وارد مرحله جدید و جدی تر خواهد شد.

در صورتی که اتفاق خاصی نیفتد، مذاکرات مدیران مجموعه استقلال با این دو بازیکن فردا از سر گرفته خواهد شد و گفته می گردد احتمال تمدید قرارداد این دو بازیکن با آبیها وجود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 467

به "دو ستاره استقلال در در آستانه تمدید قرارداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو ستاره استقلال در در آستانه تمدید قرارداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید