دیدگاه ضدپوتین داشته باشید اخراجید!، تا کنون 40 نفر از کارکنان متروی مسکو اخراج شده اند

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، ایسنا نوشت:رئیس یک اتحادیه صنفی روسیه گفت، خدمات متروی مسکو اقدام به اخراج بیش از 40 نفری نموده که تصور می گردد بسیاری از آن ها به خاطر عقاید ضدکرملین یا ثبت حمایت از الکسی ناوالنی، منتقد سیاسی در بند، اخراج شده اند.

دیدگاه ضدپوتین داشته باشید اخراجید!، تا کنون 40 نفر از کارکنان متروی مسکو اخراج شده اند

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از رویترز، پلیس حامیان ناوالنی، صریح ترین منتقد ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را به دنبال برگزاری چند اعتراض ملی خواهان آزادی وی در امسال، به شدت سرکوب نموده است.

بعضی به خاطر بی احترامی به محدودیت های کرونا، تحت پیگرد قانونی و حبس خانگی قرار گرفته اند و بعضی از برجسته ترین متحدان ناوالنی هم کشور را ترک نموده اند. با این وجود، اخراج گسترده حامیان وی گزارش نشده است.

نیکولای گوستف به رویترز گفت، اتحادیه مستقل صنفی متروی مسکو که ریاست آن را بر عهده دارد، با مراجعه 40 تن از کارکنان-اکثراً راننده های مترو- روبرو شده که به آن ها گفته شده این کار را ترک نمایند.

به گفته وی، کسانی که از ترک کار امتناع کردند، با تخلفات ساختگی اخراج شده اند. وی اضافه نمود علت اینکه چرا کارمندان اخراج شده هدف قرار گرفته اند، کاملاً روشن نیست.

گوستف ادامه داد: بسیاری از آن ها فکر می نمایند به خاطر دیدگاه های مخالف خود اخراج شده اند. بعضی از آن ها در وب سایت ناوالنی، بعضی در وب سایت مدوزا و دیگر وب سایت ها ثبت نام نموده بودند. گوستف در حال اشاره به وب سایت خبری پرطرفداری بود که روسیه به آن برچسب رسانه عامل خارجی زده بود.

متروی مسکو به درخواست برای اظهارنظر پاسخی نداد.

وی اظهار کرد: مشخصاً افراد بیشتری هم اخراج شده اند، در حالی که ما فقط می توانیم در خصوص کسانی صحبت کنیم که به خاطر تخلف اخراج شده اند و به ما مراجعه نموده اند.

رئیس اتحادیه صنفی متروی مسکو در سرانجام افزود، این اخراج ها می تواند مانع عملکرد خوب مترو گردد.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 944

به "دیدگاه ضدپوتین داشته باشید اخراجید!، تا کنون 40 نفر از کارکنان متروی مسکو اخراج شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدگاه ضدپوتین داشته باشید اخراجید!، تا کنون 40 نفر از کارکنان متروی مسکو اخراج شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید