رنسی: کرونا به دلیل عدم واکنش سریع و قاطعانه دولت، ایتالیا را نابود نموده است

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، نخست وزیر سابق ایتالیا با تأکید بر اینکه کرونا به دلیل عدم واکنش سریع و قاطعانه دولت، این کشور را درنوردیده است از دیگر کشورهای اروپایی خواست که درمقابله با این بحران خطاهای کشورش را تکرار نکنند.

رنسی: کرونا به دلیل عدم واکنش سریع و قاطعانه دولت، ایتالیا را نابود نموده است

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، متئو رنسی، نخست وزیر سابق ایتالیا در مصاحبه با هفته نامه اشپیگل تأکید کرد که ویروس کرونا به دلیل اینکه دولت واکنش سریع و قاطعانه ای به آن نشان نداد ایتالیا را قلع وقمع نموده است.

وی تأکید کرد که کشورهایی مانند آلمان، فرانسه، اسپانیا و انگلیس از قصور و کوتاهی هایی که در ایتالیا اتفاق افتاده است، اطلاع دارند.

رنسی همچنین گفت: درخواست من از دوستان آلمانی ام این است که مراقب باشند و اشتباه ایتالیا را تکرار نکنند، هیچ زمانی را از دست ندهید.

رنسی با اشاره به افزایش چشمگیر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا از شرایطی بسیار سخت سخن گفته تأکید کرد: اکنون ما باید از ابتلا به این بیماری در همه افراد جلوگیری کنیم تا سیستم کلینیک ها به هم نریزد.

وی همچنین درباره دچار شدن دیگر کشورهای اروپایی به چنین شرایطی هشدار داده گفت: کرونا هیچ مرزی نمی شناسد و همه جا می رود.

نخست وزیر سابق ایتالیا در بخش دیگری از مصاحبه با این هفته نامه آلمانی تأکید کرد: این نوع محدودیت ترددی که امروز در ایتالیا وجود دارد تا به حال وجود نداشته است، ما تا به حال شاهد چنین تنش هایی در زندان ها نبوده ایم که بر اثر آن 12 زندانی کشته شدند. این یک پیغام نگران کننده و غیرقابل قبول بود.

این مقام سابق ایتالیا درباره عواقب مالی ویروس کرونا هم گفت: این بحران ضربه ای برای اقتصاد ملی ایتالیا است.

وی این شرایط را فرصتی برای فکر کردن مجدد درباره آینده اتحادیه اروپا دانست.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 157

به "رنسی: کرونا به دلیل عدم واکنش سریع و قاطعانه دولت، ایتالیا را نابود نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنسی: کرونا به دلیل عدم واکنش سریع و قاطعانه دولت، ایتالیا را نابود نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید