روستایی: با 9 بازیکن زیر 23 سال مقابل استقلال بازی کردیم، داور بازی ما را خراب کرد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، امیر روستایی بازیکن تیم فوتبال پیکان مدعی است داور ملاقات تیمش مقابل استقلال به اشتباه برای حریف اعلام پنالتی نموده است.

روستایی: با 9 بازیکن زیر 23 سال مقابل استقلال بازی کردیم، داور بازی ما را خراب کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، امیر روستایی بازیکن تیم فوتبال پیکان درباره شکست 2 بر یک این تیم مقابل استقلال در رقابت های جام حذفی گفت: بازی ما را خراب کردند. آن پنالتی که پنالتی نبود و داور حتی بازیکن ما را اخراج کرد. اصلاً نمی دانم چه اتفاقی می افتد. هفته گذشته هم در مشهد پنالتی ما را نگرفتند و خطای بیرون محوطه اعلام کردند. واقعاً باید یک مقدار به تیم ما نگاه گردد. ما نمی دانیم باید چه کار کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: بازی خیلی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم. به خصوص در نیمه دوم که سه چهار موقعیت خوب داشتیم و دو موقعیت برای خودم بود که متأسفانه گل نشد. با این حال با 9 بازیکن زیر 23 سال توانستیم مقابل استقلال با این همه مهره، بازی خوبی انجام دهیم. ان شاءالله بتوانیم در آینده بهتر نتیجه بگیریم.

بازیکن تیم فوتبال پیکان درباره اینکه آیا تیمش انگیزه ای برای ملاقات مقابل استقلال داشت و حالا که از جام حذفی کنار رفته چه برنامه ای برای لیگ برتر خواهند داشت، اعلام نمود: صد درصد شما هم بازی را دیدید که موقعیت های کدام تیم بیشتر بود. ما قطعاً برای برد آمده بودیم، چون در زمین خودمان بود. بازی بعدی با ذوب آهن در تهران است که محکوم به برد هستیم تا شرایط مان را در جدول بهتر کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 841

به "روستایی: با 9 بازیکن زیر 23 سال مقابل استقلال بازی کردیم، داور بازی ما را خراب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستایی: با 9 بازیکن زیر 23 سال مقابل استقلال بازی کردیم، داور بازی ما را خراب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید