فرایند واکسیناسیون در بوشهر تسریع شود

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، خبرنگاران/بوشهر استاندار بوشهر گفت: فرایند واکسیناسیون کرونا در این استان مطلوب است اما باید این مهم در مراکز مشخص شده تسریع شود.

فرایند واکسیناسیون در بوشهر تسریع شود

احمد محمدی زاده در جلسه مدیریت کرونا اظهار کرد: باهمت مدافعان سلامت و همراهی مردم در انجام واکسیناسیون فرایند ابتلا به بیماری کرونا در استان بوشهر فرایند نزولی دارد البته همچنان توجه به واکسیناسیون، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده مکرر از ماسک در حال حاضر ازجمله عوامل مهم پیشگیری از بیماری کرونا به ویژه گونه تازه اُمیکرون است.

وی شرح داد: فرایند واکسیناسیون در استان بوشهر مطلوب است که باید این مهم در مراکز تعیین شده تسریع شود.

با اشاره به شرایط آب و هوایی مناسب و افزایش حضور گردشگران در استان، اظهار داشت: در این ایام مسافرت گردشگران از نقاط مختلف کشور به استان بوشهر در حال افزایش است که باید تدابیر لازم در رعایت شیوه نامه بهداشتی در جلوگیری از انتشار بیماری کرونا اتخاذ شود.

محمدی زاده بابیان اینکه شهرهای بندری محل تردد انواع شناورها داخلی و خارجی است گفت: باید موارد بررسی و تست ملوانان و خدمه های شناور موردتوجه قرار گیرد تا از ورود هرگونه ویروس کرونا جلوگیری شود.

وی با تأکید بر پرهیز از برگزاری آیین ها و برپایی مراسم ها به صورت تجمعی اضافه کرد: در برگزاری نمایشگاه ها و مراسم باید شیوه نامه بهداشتی در دستور کار قرار داشته باشد.

استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره در آستانه سال تازه شرح داد: در مراکز همه شهرستان های استان بوشهر نمایشگاه بهاره عرضه کالا از 15 اسفند به مدت یک ماه به شرط رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1300

به "فرایند واکسیناسیون در بوشهر تسریع شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند واکسیناسیون در بوشهر تسریع شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید