رونمایی از سامانه رصد و کنترل یکپارچه عملیات برف روبی منطقه 20

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، آیین رونمایی از سامانه یکپارچه ستاد برف روبی شهرداری منطقه 20 با حضور مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران، فرهاد افشار شهردار منطقه و جمعی از مدیران این منطقه برگزار گردید.

رونمایی از سامانه رصد و کنترل یکپارچه عملیات برف روبی منطقه 20

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران ، مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری در بازدید از تجهیزات برف روبی منطقه 20 مهمترین دستاورد شهرداری این منطقه را، پیشرو بودن در حوزه فناوری و نوآوری های خدمات شهری دانست و از تسری سامانه یکپارچه ستاد برف روبی این منطقه به کل مناطق اطلاع داد.

یزدانی با بیان اینکه شهرداری منطقه 20 در مورد نوآوری در حوزه خدمات شهری فعالیتهای خوبی داشته است، گفت: این اپلیکیشن به اجرای سناریو جامع در زمان بحران ها و هماهنگی بین بخش های مختلف خدمات رسان یاری می نماید تا عملیات با سرعت و دقت بیشتری انجام گردد و با توجه به اهمیت سامانه یکپارچه برف روبی در منطقه 20، این سامانه پس از تایید بخش فناوری شهرداری در سایر مناطق کلان شهر تهران نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

او در بازدید از مانور برف روبی، تجهیزات و ماشین آلات برف روبی این منطقه، گفت: شهرداری منطقه 20 امکانات تخصصی برف روبی، ماشین آلات و نیروهای لازم را برای مقابله با حوادث بارش سنگین برف دارد.

فرهاد افشار، شهردار منطقه 20 نیز در آیین رونمایی از سامانه یکپارچه ستاد برف روبی شهرداری این منطقه، گفت: سامانه یکپارچه برف روبی برای اولین بار در کشور و به منظور رسیدن به تهران هوشمند در راستای توانمندسازی شهروندان، در ساختن شهری بهتر طراحی شده است.

افشار در ادامه گفت: امروز توفیق داشتیم علاوه بر انجام مانور آمادگی عملیات برف روبی، از سامانه ای رونمایی کنیم که در مدیریت عملیات برف روبی در پهنه جغرافیائی این منطقه نظارت کامل بر اجرای برف روبی داشته باشیم.

او قابلیت گزارش گیری برای بهبود مستمر و ارتقاء کیفیت کار را از مزایای این سامانه برشمرد و گفت: این سامانه امکان رصد تمامی عوامل حاضر در عملیات برف روبی را به ما می دهد و با توجه به اولویت هایی که در بخش کاری تعریف شده جهت حرکت ها و فعالیت هایشان معین می گردد و چنانچه خللی در اجرای عملیات به وجود آید با توجه به نظارت جامع مدیران به وسیله این سامانه پیغام هایی را می توانند به عوامل اجرایی اعلام نموده و در نهایت با اقدام اصلاحی می توانند برنامه اجرایی را به درستی اجرا نمایند.

شهردار منطقه 20 در ادامه اعلام کرد: با تایید و نظر مساعد معاون خدمات شهری شهرداری تهران عملیاتی کردن 3 پروژه که طرح اجرایی آنها در این منطقه تهیه شده است از جمله پیاده راه معبر شهید مدرس حد فاصل میدان هادی ساعی تا میدان شهید مدرس؛ بوستان چشمه علی به عنوان یکی از نقاط گردشگری ری و بوستان زائر در ضلع شمال شرق حرم حضرت عبدالعظیم (ع) به عنوان نقطه اتصال میدان کوچک به شرق حرم و ایستگاه مترو، انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 661

به "رونمایی از سامانه رصد و کنترل یکپارچه عملیات برف روبی منطقه 20" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از سامانه رصد و کنترل یکپارچه عملیات برف روبی منطقه 20"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید