شرایط واگذاری خوابگاه به دانشجویان مقطع دکتری

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس درباره شرایط واگذاری خوابگاه به دانشجویان غیربومی مقطع دکتری در این دانشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.

شرایط واگذاری خوابگاه به دانشجویان مقطع دکتری

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

مسعود رضایی معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با خبرنگار درباره شرایط واگذاری خوابگاه به دانشجویان غیر بومی مقطع دکتری، گفت: گروهی از دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه تربیت مدرس که واحد عملی دارند یا احتیاج به حضور یک ماهه در دانشگاه برای تکمیل تز خود دارند، مشمول دریافت خوابگاه دانشجویی هستند.

رضایی در ادامه اعلام کرد: این دانشجویان احتیاج به تکمیل فرم خود اظهاری سلامت و تأیید آن توسط شورای ایمنی دانشکده و معرفی به مدیریت امور دانشجویی دارند.

معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس اظهار کرد: پس از تایید فرم خوداظهاری توسط شورای ایمنی دانشکده درخواست ها را آنالیز می کنیم و اگر اوضاع مساعد بود با ضدعفونی کردن خوابگاه شرایط را برای حضور دانشجویان ارشدی که واحد عملی دارند و دانشجویانی که احتیاج به حضور در خوابگاه برای انجام کار های پژوهشی خود دارند فراهم خواهیم کرد.

  • نحوه برگزاری کلاس های دانشگاه های غیر انتفاعی از امروز
  • بازگشایی دانشگاه ها به معنی برگزاری کلاس حضوری نیست

او ادامه داد: دانشجویان برای حضور در خوابگاه باید در مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تست کرونا بدهند. دانشجویانی که شامل دریافت خوابگاه می شوند از ظهر شنبه 17 خرداد ماه به خوابگاه ها مراجعه نموده اند.

رضایی اضافه کرد: با توجه به شرایط خاص کشور و امکان اسکان موقت دانشجویان در خوابگاه های جدید در نظر گرفته شده، دانشجویان باید حتما وسایل شخصی شامل تشک، بالش، پتو و ظروف و.. به همراه داشته باشند. اداره خوابگاه ها نیز آمادگی همکاری برای انتقال وسایل دانشجویان از خوابگاه های قبلی به خوابگاه های جدید را دارد.

او در ادامه درباره فرآیند تصمیم گیری برای تخصیص خوابگاه به دانشجویان بعد از بازگشایی دانشگاه ها نیز شرح داد: ظرفیت خوابگاه برای اسکان دانشجویان را به امور پژوهش و آموزش دانشگاه اعلام نموده ایم و آن ها بر همین اساس اعلام کردند که اولویت با کسانی است که برای انجام کار های سرانجام نامه و رساله خود احتیاج به آزمایشگاه دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 356

به "شرایط واگذاری خوابگاه به دانشجویان مقطع دکتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط واگذاری خوابگاه به دانشجویان مقطع دکتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید