شناسایی 88 مبتلا به کرونا در یک انبار آمازون در مینه سوتا

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، به گزارش خبرنگاران به نقل از ان بی سی نیوز، انبار کالای مذکور در شهر شاکوپی در جنوب غربی مینیاپلیس قرار گرفته است. در این شهر بیش از 41 هزار نفر زندگی می کنند.

شناسایی 88 مبتلا به کرونا در یک انبار آمازون در مینه سوتا

شناسایی این افراد در یک بازه زمانی 70 روزه اجرا شده است. در انبار مذکور حدود هزار کارمند آمازون مشغول به کار هستند و بنابراین از هر 12 فرد شاغل در انبار یادشده یک نفر آلوده به ویروس کرونا است.

گزارش ابتلای افراد به کرونا در این انبار از 4 آوریل تا 14 ژوئن اتفاق افتاده و بنابراین افراد یادشده از اواخر آوریل تا اواسط می به کرونا مبتلا شده اند. پیش از این در یک کارخانه بسته بندی گوشت در کلداسپرینگ مینه سوتا نیز 194 کارمند مبتلا به کرونا شناسایی شده بودند.

در مجموع 187 کارمند آمازون در ایالت مینه سوتا به ویروس کرونا مبتلا هستند و با توجه به سیاست های کاری سختگیرانه آمازون بسکمک از این افراد مجبور شده اند برای از دست ندادن شغل خود به طور مرتب در محل کار حاضر شوند و همین مساله به شیوع ویروس کرونا در بسکمک از نقاط آمریکا کمک کرده است. آمازون تا به حال حاضر نشده آمار دقیقی در مورد تعداد کل کارکنان خود که به کرونا مبتلا شده اند، ارائه دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 395

به "شناسایی 88 مبتلا به کرونا در یک انبار آمازون در مینه سوتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 88 مبتلا به کرونا در یک انبار آمازون در مینه سوتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید