صعود یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، یوونتوس در دو ملاقات رفت و برگشت با نتیجه تساوی و به لطف گل زده در خانۀ حریف به فینال جام حذفی ایتالیا راه یافت.

صعود یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، فوتبال ایتالیا پس از 95 روز با ملاقات دو تیم یوونتوس و میلان در ملاقات برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا ایتالیا، به میزبانی بیانکونری ها در استادیوم تورین از سرگرفته شد.

در این ملاقات یوونتوس با بیشتر ستاره هایش وارد زمین شده بود، در حالی که میلان زلاتان و تئو هرناندز را به دلیل عدم آمادگی و محرومیت در اختیار نداشت.

یوونتوس در این ملاقات تیم برتر میدان بود و نمایش خوبی برابر میلان ارائه کرد.

نخستین موقعیت شاگردان ساری در دقیقه 15 رقم خورد اما این موقعیت با بی دقتی رونالدو از دست رفت.

در دقیقه 15 توپ در محوطه جریمه به دست مدافع میلان برخورد کرد که داور بازی پس از آنالیز VAR، برای یوونتوس پنالتی بیان کرد.

کریستیانو رونالدو که مانند ملاقات رفت فرصت باز کردن دروازه میلان را داشت، با بدشناسی توپ را به تیر دروازه زد و فرصت پیش افتادن تیمش را از دست داد.

دو دقیقه بعد میلان با اشتباه ربیچ ده نفره شد تا امیدهایش برای صعود به فینال کم رنگ تر گردد.

در دقیقه 17 بازی، ربیچ کروات در میانه زمین بر روی بازیکن یووه خطا انجام داد و با کارت قرمز مستقیم داور از بازی اخراج شد.

نیمه نخست این ملاقات گلی در پی نداشت و دو تیم با نتیجه تساوی راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم هر دو تیم حملات زیادی بر روی دروازه هم ایجاد کردند اما هیچ کدام از بازیکنان دو تیم پیروز به باز کردن دروازه تیم دیگر نشدند و بازی در انتها 90 دقیقه بدون گل به انتها رسید.

یوونتوس اما به دلیل گل زده در خانه حریف به فینال راه یافت، چرا که ملاقات رفت دو تیم با نتیجه 1-1 مساوی در استادیوم سن سیرو در میلان به انتها رسیده بود.

با این حساب یووه منتظر ملاقات یکشنبه شب ناپولی - اینتر خواهد ماند تا حریفش در فینال را بشناسد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 319

به "صعود یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید