عجیب اما واقعی؛ فورد جی تی کدهای نرم افزاری بیشتری نسبت به یک جت جنگنده دارد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، با کنترل پیوسته داده های ورودی، شرایط خودرو و محیط اطراف، اتومبیل جی تی بدنه و پاسخ دهی خود را برای برترین حالت تنظیم می نماید، به همین دلیل فورد جی تی در سرعت 180 مایل در ساعت همچون سرعت 18 مایل در ساعت قابل اتکا و پایدار است.

عجیب اما واقعی؛ فورد جی تی کدهای نرم افزاری بیشتری نسبت به یک جت جنگنده دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو، کمپانی آمریکایی فورد کماکان به انتشار بعضی جزییات سوپر اتومبیل 647 اسب بخاری خود ادامه می دهد. در یکی از جدیدترین موارد این کمپانی اشاره نموده که جی تی دارای بیش از 50 سنسور مختلف بوده و به واسطه آنها هر ساعت 100 گیگابایت داده فراوری می گردد.

تمامی این داده ها به وسیله 25 سیستم کامپیوتری پردازش می شوند که نتیجه آن فراوری بیش از 10 میلیون سطر کد نرم افزاری است. این حجم از کد در نوع خود بی نظیر بوده و حتی بیشتر از جت جنگنده F35 برآورد می گردد.

به گفته فورد این سیستم ها می توانند در هر ثانیه 300 مگابایت داده را تحلیل و پردازش نمایند. آقای دِیو پریاک (Dave Pericak) مدیر بخش پرفورمنس فورد در این باره افزوده:

سیستم های پیچیده فورد جی تی ارتباط مداومی با معماری مسابقه ای خودرو دارند تا ضمن ارتقای عملکرد، تطبیق پذیری و انعطاف پذیری بیشتری داشته باشند.

با کنترل پیوسته داده های ورودی، شرایط خودرو و محیط اطراف، این اتومبیل بدنه و پاسخ دهی خود را برای برترین حالت تنظیم می نماید، به همین دلیل فورد جی تی در سرعت 180 مایل در ساعت همچون سرعت 18 مایل در ساعت قابل اتکا و پایدار است.

کمپانی فورد با طراحی این سیستم های پیشرفته می خواهد رانندگان جی تی با هر سطحی از مهارت تجربه ای راحت و لذت بخش کسب نمایند.

جهت رفاه مالکین، سیستم اینفوتینمنت (اطلاع رسانی - تفریح) SYNC3 و تهویه مطبوع اتوماتیک در این ابر اتومبیل بصورت استاندارد ارایه شده اند؛ بعلاوه در زیر جایگاه راننده یک محفظه ذخیره سازی مخفی طراحی شده تا در صورت احتیاج از آن استفاده کرد.

اما یکی از جالب ترین نکات در داخل کابین به نگهدارنده های لیوان تاشو که از جنس آلومینیوم ساخته شده و به کنسول میانی متصل هستند، مربوط می گردد.

لازم به ذکر است فورد سیاست خاصی را در رابطه با فروش ابر خودروی جی تی اتخاذ نموده و با حساسیت بالا مشتریان آن را انتخاب می نماید. از این خودرو در مجموع 1000 دستگاه و به قیمت تقریبی 450 هزار فراوری خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1064

به "عجیب اما واقعی؛ فورد جی تی کدهای نرم افزاری بیشتری نسبت به یک جت جنگنده دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب اما واقعی؛ فورد جی تی کدهای نرم افزاری بیشتری نسبت به یک جت جنگنده دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید