تور عمان ارزان قیمت: عمان مشارکت در رزمایش دریایی مشترک با آمریکا و انگلیس را شروع کرد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، عمان شنبه شب خاطرنشان کرد که مشارکت نیروی دریایی این کشور در فعالیت های رزمایش بین المللی دریایی موسوم به (IMX-22) که درحال حاضر در تنگه هرمز، دریای عمان و دریای عرب برگزار می گردد، شروع شده است.

تور عمان ارزان قیمت: عمان مشارکت در رزمایش دریایی مشترک با آمریکا و انگلیس را شروع کرد

با تور عمان ارزان قیمت از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، قرار است که دولت مسقط در بازه زمانی بیست و سوم تا بیست و نهم بهمن ماه جاری (12 تا 18 فوریه) میزبان فعالیت های منطقه دوم این رزمایش باشد.

براساس این گزارش، مرکز امنیت دریایی عمان نیز فرماندهی این رزمایش در این منطقه را بر عهده خواهد داشت.

خبرگزاری عمان گزارش داد که در کنار ناوگان نیروی دریایی عمان، کشتی های نظامی نیروی دریایی شماری از کشور های دوست شامل آمریکا، انگلیس، پاکستان و کره جنوبی در این رزمایش و با پشتیبانی جنگنده های نیروی هوایی عمان شرکت خواهند داشت.

این خبرگزاری، هدف این رزمایش را تقویت فرایند همکاری های امنیتی میان کشورها، سازمان ها و مراکز بین المللی و منطقه ای مرتبط با حوزه های امنیت دریایی خاطرنشان کرد.

براساس این گزارش، تقویت ارتباطات، سازوکار های تبادل اطلاعات و کسب تجربیات بیشتر میان کادر و ناوگان شرکت کننده برای تحقق امنیت دریایی در منطقه، تسهیل حرکت کشتی های بین المللی و تضمین امنیت خطوط دریانوردی دریایی و امنیت بنادر در آب های عمان از جمله سایر اهداف این رزمایش اعلام شده است.

رزمایش دریایی بین المللی (IMX 22) به چند منطقه دریایی بین المللی دیگر تقسیم می گردد که به صورت همزمان در خلیج فارس، اقیانوس هند، تنگه باب المندب و دریای سرخ در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1255

به "تور عمان ارزان قیمت: عمان مشارکت در رزمایش دریایی مشترک با آمریکا و انگلیس را شروع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور عمان ارزان قیمت: عمان مشارکت در رزمایش دریایی مشترک با آمریکا و انگلیس را شروع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید