فرمانداری تهران مجوزی برای سفر صادر نمی کند

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، مشاور و رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران از ممنوعیت سفرهای بین استانی از 12 تا 17 خردادماه اطلاع داد و از تهرانی ها در خواست کرد تا از تجمع در مقابل فرمانداری تهران به منظور دریافت برگه تردد بین استانی خودداری نمایند و فرمانداری مجوزی صادر نمی کند.

فرمانداری تهران مجوزی برای سفر صادر نمی کند

به گزارش خبرنگاران، ایمان قربانی، مشاور فرماندار و رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران اظهار کرد: با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، با توجه به تعطیلات پیش رو در روزهای 14 و 15 خرداد، به منظور کنترل بیشتر بیماری، از ساعت 11 روز چهارشنبه12 خرداد تا ساعت 12 ظهر دوشنبه 17 خرداد تردد بین استانی ممنوع و هیچ گونه تردد بین استانی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به تجمع شهروندان تهرانی در مقابل فرمانداری تهران به منظور دریافت برگه تردد بین استانی، اظهار کرد: از شهروندان تقاضا داریم تا با توجه به نظر ستاد ملی کرونا به فرمانداری تهران مراجعه نکنند و جهت قطع زنجیره بیماری تعطیلات پیش رودر خانه بمانند و در جهت یاری به کادر پزشکی و پرستاری است با حجم انبوه ورودی بیمارستان ها روبرو نشویم.

قربانی اضافه نمود: از شهروندان تهرانی برای کنترل و مهار این بیماری و اجرای دقیق تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا از شهروندان خواهشمند است از تردد بین استانی خوداری کنند.

منبع: ایسنا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 970

به "فرمانداری تهران مجوزی برای سفر صادر نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانداری تهران مجوزی برای سفر صادر نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید