قول بسته تشویقی سفر را گرفته ام

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، معاون گردشگری گفت: قول اختصاص یک خط اعتباری برای سفر خانواده ها بعد از کرونا را از معاون مالی رییس جمهور گرفته ام

قول بسته تشویقی سفر را گرفته ام

بهترین تجربه سفر را به https://bestcanadatours.com تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای گردشگری بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به دنبال لغو سفرها در تعطیلات نوروز با شیوع ویروس کرونا، بسته تشویقی سفر به ستاد ملی مقابله با کرونا پیشنهاد شد که تداوم ابتلا در ایران، نتیجه آن را فعلا مسکوت نگه داشته است. وزارت بهداشت همچنان نسبت به راه افتادن موج سفر بعد از سه ماه محدودیت، نگران است. وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این مرحله که بعضی محدودیت ها برطرف شده، طرح سفر هوشمند را با تاکید بر سفرهای ضروری و تجاری، به جریان انداخته است، هرچند که سفرها به شکل گروهی و خانوادگی پس از برطرف محدودیت تردد بین استانی، تا حدی راه افتاده است.

ولی تیموری، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جلسه هم اندیشی با فعالان بخش خصوصی که سه شنبه 23 اردیبهشت ماه برگزار گردید، درباره بسته تشویقی سفر که یکی از راهکار های جبران بخشی از خسارات تاسیسات گردشگری نیز محسوب می گردد، گفت: دنبال این بسته تشویقی هستم و به شکل شفاهی از دکتر نهاوندیان، معاون مالی رییس جمهور قول گرفتیم تا یک خط اعتباری سفر بعد از کرونا در اختیار خانواده ها قرار دهند.

او در عین حال یادآور شد: این بسته تشویقی هنوز مصوب نشده است. اما به محض فروکش کردن تب کرونا کوشش می کنیم این خط اعتباری سفر به خانواده ها اختصاص یابد تا به صورت غیرمستقیم از فعالان گردشگری حمایت گردد.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 315

به "قول بسته تشویقی سفر را گرفته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول بسته تشویقی سفر را گرفته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید