مدیر برنامه های تیاگو سیلوا: با یوونتوس مذاکره نکرده ام

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، مدیر برنامه های مدافع فرانسوی پاری سن ژرمن شایعه مذاکره با قهرمان ایتالیا را رد کرد.

مدیر برنامه های تیاگو سیلوا: با یوونتوس مذاکره نکرده ام

به گزارش خبرنگاران، در حالی که یکی از رسانه های معتبر فرانسه اخیراً مدعی شد که تیاگو سیلوا برای تمدید قراردادش تا سال 2019 با پاری سن ژرمن به توافق رسیده است، هنوز این باشگاه فرانسوی خبر یادشده را تأیید یا تکذیب ننموده است. قرارداد این بازیکن در حالی در انتها فصل جاری به انتها می رسد که بندی در آن وجود دارد که در صورت کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان، قرارداد وی به طور اتوماتیک برای یک فصل دیگر تمدید می گردد.

چندی پیش بود که مدیربرنامه های تیاگو سیلوا به جدایی احتمالی این مدافع برزیلی از پاری سن ژرمن اشاره نمود و از یوونتوس به عنوان یکی از مشتریان جدی این مدافع 32 ساله یاد شد، هرچند بحث بازگشت او به میلان هم مطرح شد.

پائولو تونیتو، مدیربرنامه های تیاگو سیلوا در گفت وگو با سایت ایتالیایی توتو مرکاتو وب گفت: طبیعی است که بازیکنی همچون تیاگو مورد توجه باشگاه های زیاد باشد، اما در مورد یوونتوس باید بگویم که مذاکره ای با آنها نداشته ام. البته پیشنهاداتی از چندین باشگاه دیگر دریافت نموده ام که یکی از آنها خارج از ایتالیاست.

وی اضافه کرد: تا به این لحظه با پاری سن ژرمن در مورد تمدید قرارداد سیلوا صحبت یا مذاکره ای ننموده ایم. در ماه دسامبر با تیاگو صحبت خواهیم کرد تا ببینیم که باید قراردادش را تمدید کند یا اینکه گزینه های دیگر را مورد آنالیز قرار دهیم. البته همه اینها بسته به پیشنهادی است که PSG خواهد داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 65

به "مدیر برنامه های تیاگو سیلوا: با یوونتوس مذاکره نکرده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر برنامه های تیاگو سیلوا: با یوونتوس مذاکره نکرده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید