مقاله: طرز تهیه انواع دسر با ژله، خوشمزه و آسان

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، سپس نصف لیوان آب سرد را به ژله اضافه کنید، کمی بهم بزنید و ژله را در یخچال قرار دهید تا سفت گردد. ژله را در ظرف مستطیل یا مربع شکلی بریزید به طوریکه قطر آن حدود دو الی سه سانتیمتر باشد. سه بسته ژله رنگی را به همین ترتیب جداگانه درست کنید.

مقاله: طرز تهیه انواع دسر با ژله، خوشمزه و آسان

ژله آلوئه ورا یکی از ساده ترین انواع دسر با ژله است. اگر از قالب های میان تهی استفاده می کنید، وسط ژله را با میوه های خرد شده پر کنید.

اکنون ژل های رنگی را در قالبی به گنجایش یک لیتر بریزید (یک لیتر معادل 4 لیوان آب است، بنابراین اگر این مقدار آب در قالب نهاده شد، گنجایش آن کافی خواهد بود)، سپس ژله آلوئه ورا را اضافه کنید و قالب را در یخچال قرار دهید. اگر گنجایش قالب بیشتر باشد و مقداری از آن خالی بماند، تکه های ژله در بالای ظرف قرار می گیرند و ظاهر دسر به فرم دلخواه نمی گردد.

برای تهیه ترایفل باید از لیوان های شیشه ای مانند جام بهره ببرید تا زیبایی این دسر به چشم بیاید. ابتدا مقداری پودینگ در ظرف بریزید.

به منظور تهیه این کیک برای پنج الی شش نفر، به یک ساعت زمان (این مدت شامل زمانی که سوفله باید در یخچال بماند، نمی گردد) و مواد اولیه زیر احتیاج دارید.

خبرنگاران | سرویس آشپزی - ژله یکی از مواد خوراکی است که خواص بسیاری دارد و عمدتا برای تهیه شیرینی و دسر به کار می رود. انواع دسر با ژله بسیار خوشمزه بوده و تقریبا برای سرو بعد از هر نوع غذایی اعم از سنتی و فرنگی مناسب هستند. ژله از پودر استخوان حیوانات حلال گوشت ساخته می گردد، از اینرو خواص بیشماری داشته و به رشد استخوان ها در بچه ها یاری می نماید.

منبع مقاله: طرز تهیه انواع دسر با ژله، خوشمزه و آسان

انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1210

به "مقاله: طرز تهیه انواع دسر با ژله، خوشمزه و آسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: طرز تهیه انواع دسر با ژله، خوشمزه و آسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید