هافبک پرسپولیس خبر جدایی اش را به یک رسانه خارجی داد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، به نقل نشریه فوتبال عراق، بشار رسن، هافبک ملی پوش عضو باشگاه پرسپولیس ایران بیان کرد از باشگاه های یونان و پرتغال برای فصل آینده پیشنهاد دریافت نموده است.

هافبک پرسپولیس خبر جدایی اش را به یک رسانه خارجی داد

رسن در این زمینه در مصاحبه خود، گفت: پیشنهادیی از باشگاه های یونان و پرتغال به دستم رسیده است. در حال آنالیز این پیشنهاد ها هستم تا بهترین را برای آینده ام انتخاب کنم.

وی اضافه نمود: مدیر برنامه هایم از پیشنهاد های اروپایی به من اطلاع داد، اما اسامی این باشگاه ها را به من اعلام نکرده است. او در شرایط کنونی در حال مذاکرات اولیه است. همچنین اکنون از چندین باشگاه عربی حاشیه خلیج فارس پیشنهاد دارم.

هافبک تیم ملی عراق ادامه داد: قرارداد با پرسپولیس در سرانجام فصل جاری به سرانجام می رسد. 3 بازی باقی مانده (با اشاره به لیگ و جام حذفی) تا تعهدم با پرسپولیس به سرانجام برسد و بعد از آن من بازیکن آزادم و می توانم به هر تیمی بروم.

رسن در ادامه مصاحبه از جدایی قطعی اش از پرسپولیس اطلاع داد و گفت: مسئولان باشگاه پرسپولیس خواستار تمدید قراردادم هستند، اما من تصمیم خود را گرفتم، منتظر کامل شدن مذاکراتم با باشگاه های اروپایی خواستارم (پرتغال یا یونان) هستم تا بهترین آن را انتخاب کنم.

منبع: فرارو
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 468

به "هافبک پرسپولیس خبر جدایی اش را به یک رسانه خارجی داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هافبک پرسپولیس خبر جدایی اش را به یک رسانه خارجی داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید