پاسخ ظریف به درخواست غیر معقول فرانسه درباره برجام

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، تهران (پانا) - وزیر خارجه کشور در توییتی تاکید نمود که ابتدا آمریکا باید اشتباه خود در برهم زدن برجام را جبران کند و مطابق آن ایران پاسخ خواهد داد.

پاسخ ظریف به درخواست غیر معقول فرانسه درباره برجام

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان روز سه شنبه در توییتی نوشت: اساسا بر اساس چه دلیل و منطقی ایران، کشوری که قاطعانه ایستاد و چهار سال تروریسم مالی بی رحمانه ای را که ایالات متحده در نقض برجام و قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد تحمیل نموده بود، شکست داد، باید طرفی باشد که ابتدا حسن نیت نشان دهد؟ این ایالات متحده بود که بدون هیچ دلیلی، زیر این توافق زد. ایالات متحده میبایست خطایش را جبران کند؛ سپس ایران پاسخ خواهد داد.

توییت ظریف در پاسخ به درخواست غیر منطقی مسئولان فرانسه است. ریاست جمهوری فرانسه امروز (سه شنبه) گفت که ایران باید قبل از بازگشت آمریکا به برجام، به اجرای کامل تعهدات هسته ای خود ذیل این توافق بازگردد.

وزیر امورخارجه فرانسه نیز طی روزهای گذشته این موضع زیاده خواهانه پاریس را تکرار نموده و به لفاظی درباره توافق هسته ای پرداخته است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 706

به "پاسخ ظریف به درخواست غیر معقول فرانسه درباره برجام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ ظریف به درخواست غیر معقول فرانسه درباره برجام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید