استقلال با برد به تعقیب سپاهان رفت ، پیروزی آبی ها در روز حذف احتمالی از آسیا

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، استقلال با فزونی برابر ذوب آهن فاصله خود با سپاهان در صدر جدول را حفظ کرد.

استقلال با برد به تعقیب سپاهان رفت ، پیروزی آبی ها در روز حذف احتمالی از آسیا

به گزارش خبرنگاران تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امروز آدینه به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت که این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود استقلال به سرانجام رسید.

در این مسابقه که از ساعت 19:30 در استادیوم آزادی و با قضاوت رضا مهدوی شروع شد، مهدی قایدی (20) و کوین یامگا (63 - پنالتی) برای استقلال گلزنی کردند. به این ترتیب استقلال که به دلیل مسائل کسب مجوز حرفه ای در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا واقع شده است، برای 90 دقیقه این اتفاق تلخ را به فراموشی سپرد و با 49 امتیاز بعد از سپاهان جایگاهش را در رده دوم جدول تثبیت کرد.

نیمه نخست و گلزنی قایدی

هرچند ذوب آهن در دقیقه 7 به وسیله سامان نریمان دنیا می توانست دروازه استقلال را باز کند اما آبی پوشان با حمایت طرفداران خود به تدریج بر بازی مسلط شدند و فرصت هایی را برای گلزنی خلق کردند. در دقیقه 20 قایدی روی پاس در عمق محمد محبی و یک ضربه فنی پیروز شد گل نخست بازی را وارد دروازه حریف کند. استقلال بعد از این گل هم در چند صحنه توپ را تا محوطه جریمه میهمان خود جلو آورد اما در گلزنی مجدد راه به جایی نبرد.

نیمه دوم؛ زور ذوب آهن به استقلال نرسید

در نیمه دوم ذوبی ها برای جبران نتیجه از بازی بسته خود خارج شدند. برنامه اصلی تیم تارتار در این نیمه هم استفاده از اوت های بلند نادر محمدی بود که این تاکتیک بازهم راه به جایی نبرد.

در مقابل تیم استقلال همچنان به بازی هجومی خود ادامه داد و در دقیقه 61 به وسیله محمد محبی به یک پنالتی دست یافت. کوین یامگا دو دقیقه بعد این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا آبی پوشان نفس راحتی بکشند و سه امتیاز مسابقه را به دست بیاورند

حملات ذوب آهن هم که عمدتاً متمرکز بر پرتابهای بلند اوت دستی به وسیله نادر محمدی بود، باوجود رسیدن توپ به محوطه جریمه استقلال زهردار نبود و به وسیله سیدحسین حسینی و مدافعان میزبان دفع شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 فروردین 1402 بروزرسانی: 12 فروردین 1402 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1523

به "استقلال با برد به تعقیب سپاهان رفت ، پیروزی آبی ها در روز حذف احتمالی از آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال با برد به تعقیب سپاهان رفت ، پیروزی آبی ها در روز حذف احتمالی از آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید