امکان بازبینی پیغام های صوتی قبل از ارسال در واتساپ

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، پس از فعال کردن ویژگی آزمایشی که امکان استفاده از سرعت پخش مختلف برای گوش دادن به پیغام های صوتی را فراهم می نماید، WhatsApp ویژگی دیگری برای پیغام های صوتی را شروع کرد.

امکان بازبینی پیغام های صوتی قبل از ارسال در واتساپ

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، پیغامرسان واتساپ در نسخه iOS خود قابلیتی را توسعه خواهد داد که به کاربران این امکان را می دهد تا قبل از فرستادن پیغام صوتی بتوانند دوباره به آن گوش بدهند. این ویژگی هنوز در دسترس آزمایش کنندگان واتساپ نیز قرار نگرفته است.

بازبینی قبل از ارسال پیغام صوتی

این قابلیت که در حال حاضر در دستگاه های اپل دیده شده به پیغام صوتی اجازه این امکان را می دهد که پس از ضبط شدن مستقیما فرستاده نشوند، با فعال شدن این ویژگی کاربر این فرصت را دارد که قبل از ارسال پیغام صوتی دوباره به آن گوش دهد. این ویژگی جدید یک دکمه مرور جدید اضافه می نماید که می توان برای گوش دادن به پیغام صوتی به راحتی روی آن ضربه زد. پس از ضربه زدن روی دکمه Review، کاربر می تواند به پیغام صوتی که قبلاً ضبط نموده گوش دهد و سپس می تواند تصمیم بگیرد که آیا می خواهد این پیغام را ارسال یا حذف کند.

واتساپ تا به امروز تاریخ مشخصی برای عرضه عمومی یا حتی نسخه بتای این قابلیت اعلام ننموده، اما کاربران مدت ها بوده که درخواست افزودن این ویژگی را داشتند و انتظار می رود دیر یا زود دکمه Review به واتساپ اضافه گردد. پیش بینی می گردد که این ویژگی در کنار نسخه iOS، این قابلیت برای کاربران تلفن های اندرویدی هم فعال گردد. واتساپ اکنون مشغول آزمایش امکان ارتباط با فیسبوک مسنجر است. شرکت فیسبوک، مالک پیغام رسان واتساپ است که میخواهد ارتباط بین پیغام رسان های مجموعه خود را فراهم کند.

لازم به ذکر است که واتساپ به تازگی امکان ارسال پیغام های خود حذف شونده را به این پلتفرم اضافه نموده که به صورت همزمان روی قابلیت های دیگری مانند انتقال تاریخچه چت و رمزنگاری کار می نماید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 980

به "امکان بازبینی پیغام های صوتی قبل از ارسال در واتساپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان بازبینی پیغام های صوتی قبل از ارسال در واتساپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید