دکوراسیون خانه با رنگ شاد و جذاب در سبک مدرن و امروزی

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، یکی از جالب ترین موضوعات در مطالعه طراحی داخلی دکوراسیون خانه با رنگ شاد، پی بردن به روشی است که یک طراح با مهارت تمام در ترکیب رنگ های متفاوت در فضاهای مختلف با هارمونی و هماهنگی کامل ایجاد می نماید. روشی که در آن هر فضایی در خانه داستان معین خود را دارد و هر کدام با مفهومی متفاوت در ذهن، ایجاد شده اند. در این مطلب با نمونه هایی بی نظیر از اشکال، رنگ ها و بافت های گوناگون در دکوراسیون منزل آشنا خواهیم شد که به معنای واقعی کلمه شاد و خواستنی هستند. در خانه های زیر، عناصر طراحی به زیبایی با یکدیگر ترکیب شده اند تا محیطی دوست دار و در خدمت خانواده خلق نمایند. شاید برخی از این عکس ها شما را به یاد خاطرات و رویاهای کودکی تان بیاندازد، به راستی که با چنین فضاهایی هر شخصی می تواند با کودک درون خودش ارتباط برقرار کند.

دکوراسیون خانه با رنگ شاد و جذاب در سبک مدرن و امروزی

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

در نمونه اول مشاهده می کنید که چگونه رنگ نارنجی روتختی توانسته به زیبایی خود را در زمینه رنگ لیطف زرد اتاق نمایان کند. ترکیب چنین رنگ هایی با سقف و دیوار سفید و رنگ روشن کفپوش های چوبی، مخیطی رویایی در اتاق خواب بوجود آورده است. البته ورود نور طبیعی توسط پنجره عظیم اتاق به دلبازی فضا یاری بسیار زیادی نموده است.

پرده ها نیز نقش بسیار مهمی در فضای این اتاق خواب ها ایفا می نمایند. با وجود چنین پنجره های عظیمی، استفاده از چنین پرده های بلند با رنگ های شاد کاملا درست و طبیعی بنظر می رسد.

در بخش اتاق نشیمن، رنگ های اولیه کاملا ملایم در فضا پدیدار می شوند و شدت آنها بقدری نیست که خیره نماینده بنظر برسند. با یک نگاه به دکوراسیون اتاق متوجه نوعی شادی و بازیگوشی در تمامی عناصر دکوراسیون خواهید شد. طراح در مدل زیر با رنگ ها، بافت ها، شکل ها، نورها و مواد موجود در اتاق نشیمن بازی نموده که نتیجه خلق محیطی کاملا یگانه و تک شده است بگونه ای که هیچ وقت از بودن در آن احساس خستگی نخواهید کرد.

در ادامه مدل های دیگری از این طرح های شاد را مشاهده خواهید کرد.

دکوراسیون خانه با رنگ شاد

منبع: اتاق
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 596

به "دکوراسیون خانه با رنگ شاد و جذاب در سبک مدرن و امروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون خانه با رنگ شاد و جذاب در سبک مدرن و امروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید