دیوار آجری در حمام ، 20 عکس از حمام هایی با طراحی متفاوت

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، استفاده از دیوار آجری در حمام را می توان بعنوان یک ایده جدید و بروز در طراحی امروزی بحساب آورد. طراحی حمام ها در چند سال اخیر به دو جهت مختلف سو گرفته است، عده ای علاقه دارند طراحی داخلی حمامشان کاملا مدرن و امروزی با فضاهای ساده و شیک باشد، عده ای دیگر هم بدنبال افزودن طرح های گرم و بافت هایی زیبا به دکوراسیون حمام خود هستند. دیوار آجری حمام مسلما در دسته دوم قرار می گیرد، جایی که بافت های ناهموار، کنتراست های فراوان و گوشه های تیز با یکدیگر ترکیب شده و فضایی مدرن اما متفاوت و ویژه پدید می آورند.

دیوار آجری در حمام ، 20 عکس از حمام هایی با طراحی متفاوت

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ آنلاین از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وقتی در خصوص دیوارهای آجری حرف می زنیم، معمولا اولین چیزی که به ذهن خطور می نماید، نوع نگهداری، مراقبت و استحکام آنها در مقابل نفوذ آب است. اما اصلا لازم نیست در این زمینه نگران باشید زیرا قضیه ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید! امروزه مدل هایی از آجرها فراوری می شوند که نه تنها در برابر آب و رطوبت کاملا مقاومند، بلکه در صورت احتیاج به خواسته مشتری می توانند طرح های گلاسی و براق به خود بگیرند (درست مانند کابینت های هایگلاس) که این مورد آنها را برای دکوراسیون های مدرن با سطوح پولیش شده و براق کاملا مناسب می نماید. (بهترین مدل های نمای کامپوزیت در ساختمان های داخل و خارج کشور)

خوبی دیوارهای آجری این است که با محدوده وسیعی از طرح ها و استایل ها هماهنگ می شوند و با اجرا کردن درست و بی نقض کار، براحتی می توانند در دکوراسیون حمام نیز مورد استفاده قرار بگیرند. راه های بسیار زیادی برای آوردن دیوارهای آجری به دکوراسیون حمام وجود دارد، در حالی که برخی ها ممکن است ترجیح بدهند اطراف خود را با بافت های آجری پر نمایند برخی دیگر هم به مقدار کم، بصورت تاکیدی در دکوراسیون راضی هستند و آنرا مناسب تر می دانند. جدای اینکه شما جزء کدام گروه هستید، حمام هایی که در زیر با آنها آشنا خواهید شد به طور قطع در خاطرتان خواهند ماند.

منبع: اتاق
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 589

به "دیوار آجری در حمام ، 20 عکس از حمام هایی با طراحی متفاوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیوار آجری در حمام ، 20 عکس از حمام هایی با طراحی متفاوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید