راه اندازی وبسایت گردشگری آذربایجان غربی در دستور کار است

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، راه اندازی وبسایت گردشگری آذربایجان غربی در دستور کار است.

راه اندازی وبسایت گردشگری آذربایجان غربی در دستور کار است

مرتضی صفری، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی آذربایجان غربی در مراسم تودیع و معارفه معاونان جهانگردی و صنایع دستی این اداره کل اظهار کرد: برای راه اندازی این وبسایت حدود 40 نفر از نیروهای متخصص فعالیت دارند تا ظرفیت های حوزه جهانگردی استان احصا گردد.

با آغاز بکار وبسایت، جهانگرد ورودی به استان می تواند به راحتی محل هتل ها، اماکن اقامتی، آثار تاریخی و تفریحی را پیدا نموده و نسبت به رزرو جا در زمان مورد احتیاج اقدام کند.

صفری یادآور شد: میتوان گفت کاری در این سطح (راه اندازی وبسایت جهانگردی) تا به امروز در هیچ یک از استانهای کشور صورت نگرفت. لذا کوشش بر این است قبل از آغاز سفرهای نوروزی از این وبسایت رونمایی کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی آذربایجان غربی با بیان اینکه ظرفیت های خدادادی و نیروی انسانی بالقوه ای در استان داریم، گفت: کمتر به این داشته ها پرداخته و آنها را مطرح نموده ایم در حالیکه باید به خود باوری برسیم و بدانیم از محل جهانگردی و آثار تاریخی آذربایجان غربی میتوان نسبت به ایجاد اشتغال پایدار و افزایش عایدی اقدام کرد.

وی بعلاوه به سند جامع جهانگردی استان نیز اشاره نمود و ادامه داد: این سند رونمایی و نزدیک 2 سال روی آن کار شده و میتوان گفت سند بالادستی است هر چند در حوزه جهانگردی راههای نرفته زیادی در استان داریم.

صفری با بیان اینکه حوزه صنایع دستی را باید مالی تر کنیم، افزود: در فراوری صنایع دستی ذائقه مردم مورد توجه قرار نگرفته است در حالیکه محصولاتی که فراوری می گردد، باید در زندگی مردم کاربری داشته باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 27 بهمن 1401 بروزرسانی: 27 بهمن 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1507

به "راه اندازی وبسایت گردشگری آذربایجان غربی در دستور کار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی وبسایت گردشگری آذربایجان غربی در دستور کار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید