مادران یک خودرو ساخت داخل می گیرند ، جزییات و شرایط متقاضیان

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، 52 هزار و 993 دستگاه خودرو به منتخبان طرح جوانی جمعیت در دو دوره تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه اختصاص یافت.

مادران یک خودرو ساخت داخل می گیرند ، جزییات و شرایط متقاضیان

به گزارش خبرنگاران، براساس طرح حمایت از خانواده و طرح جوانی جمعیت؛ تکلیف وزارت صمت تخصیص یک خودروی ساخت داخل به قیمت کارخانه و بدون نوبت به مادران دارای دو فرزند و بیشتر بود که براین اساس وزارت صنعت معدن و تجارت با اهتمام نسبت به اجرای طرح مذکور در دو مرحله تخصیص یکپارچه خودرو ظرفیتی را برای این منظور ایجاد کرد.

بنابراین در اولین مرحله قرعه کشی خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو؛ ظرفیت تخصیصی به این طرح 88 هزار و 455 خودرو بود، اما تعداد متقاضی واجد شرایط (طرح جوانی جمعیت) 14 هزار و 152 خودرو بود .

منتخبان طرح جوانی جمعیت در اولین دوره تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو 38 هزار و 457 نفر بودند و در این دوره ظرفیت آزاد بدون متقاضی 49 هزار و 998 دستگاه خودرو بود.

براساس این گزارش در دومین مرحله قرعه کشی خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو تعداد متقاضی واجد شرایط (طرح جوانی جمعیت) 200 هزار و 339 نفر بود که ظرفیت تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو 37 هزار و 46 نفر بود.

منتخبان طرح جوانی جمعیت در دومین دوره تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو 14 هزار و 536 نفر بود و در این دوره ظرفیت آزاد بدون متقاضی 22 هزار و 510 دستگاه خودرو بود.

جمع تعداد متقاضیان واجد شرایط (طرح جوانی جمعیت) در مراحل اول و دوم قرعه کشی خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو 345 هزار و 491 نفر بود که جمع ظرفیت تخصیصی خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به این افراد 125 هزار و 501 دستگاه خودرو بوده است.

جمع منتخبین طرح جوانی جمعیت در دو دوره تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه 52 هزار و 993 دستگاه خودرو و جمع ظرفیت آزاد بدون متقاضی در این دوره 72 هزار و 508 دستگاه خودرو بوده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 شهریور 1401 بروزرسانی: 6 شهریور 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1423

به "مادران یک خودرو ساخت داخل می گیرند ، جزییات و شرایط متقاضیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مادران یک خودرو ساخت داخل می گیرند ، جزییات و شرایط متقاضیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید