مدیریت مهمانان های عید نوروز با تلفن همراه! ، سیستمی که ورودی های خانه را مدیریت می نماید

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، بعضی از افراد تمایل دارند پیش از ورود یا حتی زنگ زدن مهمان ها آگاه شوند چه افرادی قرار است وارد خانه شوند، این موضوع به خصوص در ایامی مانند عید نوروز بسیار مهم است، اکنون سیستم هوشمند موسوم به Doorport این مشکل را حل نموده است.

مدیریت مهمانان های عید نوروز با تلفن همراه! ، سیستمی که ورودی های خانه را مدیریت می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، افزایش سطوح امنیت خانه و کنترل ورودی ها و خروجی ها از اهمیت بسزایی برخوردار است و این روزها، سیستم های مختلف امنیتی برای این کار طراحی شده اند. اگر شما در یک شهر بزرگ زندگی می کنید، احتمالا سهمی از سرویس های ابتدایی شناسایی افراد پیش از ورود به خانه دارید، استفاده از ایفون های تصویری، سیستم های امنیتی دوربین دار و ... کار شما را تسهیل می نماید. اما افزون بر این ها شاید جالب تر باشد اگر بتوانید مهمان ها را دقیق تر مدیریت کنید.

Doorport می خواهد این سیستم های موجود را کمی هوشمندانه تر کند. درواقع با یاری این سیستم هوشمند به محض این که مهمانی زنگ درب خانه شما را می زند می توانید با گوشی هوشمند خود مهمان را کنترل نموده و تصمیم بگیرید درب را باز کند یا خیر. البته برای استفاده از این سیستم باید ابتدا بخش سخت افزای را در ساختمان نصب کنید. بر اساس گفته تیم طراح، این کار بین 10 تا 15 دقیقه طول می کشد.

وقتی برنامه Doorport را باز می کنید، به وسیله بلوتوث برای جستجوی درب های مختلف خانه از جمله درب پارکینگ نیز می توانید بهره ببرید. سپس با ضربه زدن به قفل روی صفحه نمایش درب را باز می کنید یا می بندید. اما بخش مهیج تر ماجرا این است که می توانید مهمان ها را بلاک کنید یعنی وقتی شخصی خاص زنگ می زند. پیام بلاک شدن وی وارد سیستم شده و خود به خود صدای زنگ وی در خانه پخش نمی گردد.

در بخش امنیتی این سیستم، اگر یکی از دوستان شما برنامه را نصب کند می تواند وقتی شما خانه نیستید یا مسافرت هستید، امور کنترل خانه را از سوی شما مدیریت کند. این پروژه که طی سال های 2014 تا 2016 آزمایشات اولیه را پشت سر گذاشته آماده ورود به بازار است و هزینه نصب آن 350 دلار برای کل ساختمان است.

منبع: انتخاب
انتشار: 2 دی 1401 بروزرسانی: 2 دی 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1476

به "مدیریت مهمانان های عید نوروز با تلفن همراه! ، سیستمی که ورودی های خانه را مدیریت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت مهمانان های عید نوروز با تلفن همراه! ، سیستمی که ورودی های خانه را مدیریت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید