طراحی سایت: مشخصات شیائومی 12S پرو در وب سایت صدور گواهینامه 3C فاش شد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، طبق تازهترین گزارش های منتشر شده، شیائومی روی توسعه گوشی های سری تازهی کار می نماید که نام آن سری شیائومی 12S است. گفته می گردد که این سری تازه از دو مدل شیائومی 12S و شیائومی 12S پرو تشکیل خواهد شد. نسخه قدرتمندتر این سری یعنی شیائومی 12S پرو ظاهراً با دو نوع پردازنده (اسنپدراگون کوالکام و Dimensity مدیاتک) در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. به همین دلیل گوشی هوشمند تازهی از شیائومی در وب سایت صدور گواهینامه 3C ظاهر شده که گفته می گردد این گوشی همان شیائومی 12S پرو است. پیش تر نیز گوشی هوشمند دیگری این وب سایت دیده شد که از سرعت شارژ 67 واتی بهره می برد. شایعات از این گوشی به عنوان شیائومی 12S یاد می نمایند.

طراحی سایت: مشخصات شیائومی 12S پرو در وب سایت صدور گواهینامه 3C فاش شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

طبق اطلاعات منتشر شده از وب سایت 3C، شیائومی ظاهراً از پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به عنوان قلب تپنده گوشی شیائومی 12S پرو بهره خواهد برد. این تراشه که اخیراً معرفی شده، نسخه بهبود یافته تراشه پرچم دار این شرکت محسوب می گردد. کوالکام مدعی شده این تراشه از نظر عملکرد پردازنده حدود 10 درصد سریع تر است و برای فرکانس پردازنده گرافیکی هم با 10 درصد افزایش روبرو می شویم. طبق اعلام این شرکت، به طور کلی پردازنده و پردازنده گرافیکی این تراشه تا 30 درصد انرژی کمتری مصرف می نمایند و بخش هوش مصنوعی هم به ازای هر وات با کاهش مصرف 20 درصدی روبرو شده است. بنابراین می توان گفت که اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 از نظر پایداری عملکرد نسبت به نسل قبلی حرف بیشتری برای گفتن دارد.

علاوه بر این پردازنده، گفته می گردد که این گوشی از سرعت شارژ 120 واتی و نسل پنجم اینترنت همراه (5G) نیز پشتیبانی می نماید. این وب سایت اطلاعات دیگری در خصوص این گوشی هوشمند به ما نمی دهد اما پیش تر بعضی از مشخصات آن در فضای مجازی فاش شد. بر اساس شایعات منتشر شده، شیائومی 12S پرو مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی OLED خمیده است که از رزولوشن 2K QHD+ و رفرش ریت 120 هرتزی پشتیبانی می نماید.

روی قاب پشتی این گوشی هوشمند یک سیستم دوربین سه گانه تعبیه شده که دوربین اصلی آن یک سنسور 64 مگاپیکسلی است. در کنار سنسور اصلی، یک سنسور 16 مگاپیکسلی اولترا و 8 مگاپیکسلی ماکرو نیز واقع شده است. روی پنل جلویی این گوشی هوشمند، حفره نمایشگر میزبان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است که کاربران می توانند از آن برای گرفتن عکس های سلفی و برقراری تماس های ویدیویی بهره ببرند. همانطور که در ابتدای خبر به آن اشاره شد، این گوشی هوشمند با دو پردازنده در اختیار کاربران قرار می گیرد. پردازنده ساخت کوالکام آن اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است و دیگر پردازنده آن طبق شایعات، Dimensity 9000 مدیاتک خواهد بود.

باید خاطر نشان کنیم که این پردازنده به عنوان اولین تراشه ای است که بر پایه لیتوگرافی 4 نانومتری شرکت TSMC ساخته می گردد. علاوه بر فناوری 4 نانومتری TSMC که به خودی خود این تراشه را به یکی از پردازنده های سال جاری مدیاتک تبدیل نموده، از معماری v9 شرکت ARM هم در فراوری هسته های آن استفاده شده است. ترتیب هسته های این تراشه به شکل 1 + 3 + 4 است. اولین هسته را نسل نو هسته Cortex-X1 تشکیل می دهد که در واقع Cortex-X2 نام دارد. مقدار فرکانس این هسته به رقم فوق العاده 3/05 گیگاهرتز می رسد که عالی به نظر می رسد. سه هسته دیگر هم از نوع Cortex-A710 هستند که به نظر می رسد عملکرد بهتری از Cortex-A78 نسل گذشته دارند. فرکانس این هسته ها هم روی 2/85 گیگاهرتز تنظیم شده است. در نهایت باید به 4 هسته کم مصرف از نوع Cortex-A510 که روی فرکانس 1/8 گیگاهرتز تنظیم شده اند، اشاره کنیم.

منبع تغذیه این گوشی هوشمند را یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تشکیل می دهد که با شارژر سریع 120 واتی انرژی مجدد خود را تأمین خواهد نمود. سیستم عامل اندروید 12 به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و رابط کاربری MIUI 13 را نیز اجرا خواهد نمود. پیش تر نیز افشاگران در شبکه اجتماعی ویبو به نمایشگر خمیده و رزولوشن +Full HD این گوشی هوشمند اشاره کردند. در خصوص قیمت احتمالی و تاریخ رونمایی از این سری نو هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست، اما در روزهای آینده احتمالاً اخبار دقیق تری در این مورد منتشر خواهد شد.

منبع: 91Mobiles

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1358

به "طراحی سایت: مشخصات شیائومی 12S پرو در وب سایت صدور گواهینامه 3C فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: مشخصات شیائومی 12S پرو در وب سایت صدور گواهینامه 3C فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید