موارد تفویض شده حوزه صنایع دستی تشریح شد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، موارد تفویض شده حوزه صنایع دستی تشریح شد.

موارد تفویض شده حوزه صنایع دستی تشریح شد

فرهاد غلامعلی فلاح با اشاره به برگزاری همایش مدیران کل استان ها و اعلام تفویض اختیار از سوی ضرغامی به مدیران کل میراث فرهنگی 31 استان کشور گفت: با هدف تسهیل در ارائه خدمات به هنرمندان صنایع دستی در استانهای مختلف مواردی از سوی این وزارتخانه در حوزه صنایع دستی به ادارات کل استانی تفویض اختیار شد.

مدیرکل دفتر حمایت از فراوری صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اضافه نمود: از جمله موارد تفویض شده به استانها در حوزه صنایع دستی میتوان به تسهیلات تبصره 18، تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و تسهیلات مشاغل خانگی اشاره نمود. به همین منظور اخیراً سامانه ای برای ارائه تسهیلات به صنعتگران و متقاضیان طراحی شده است.

فلاح افزود: متقاضیان دریافت تسهیلات با مراجعه به این سامانه وارد کارتابلی که برای آنها تعریف شده می شوند و می توانند نسبت به ثبت تسهیلات مورد احتیاج خود اقدام نمایند.

مدیرکل دفتر حمایت از فراوری صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: البته پیشتر نیز موارد مهمی در این حوزه به استانها تفویض شده که میتوان به پروانه فراوری انفرادی و کارگاهی، پروانه فراوری چندرشته ای متمرکز و غیرمتمرکز، مجوز تأسیس، مجوز مشاغل خانگی و صدور کارت شناسایی اشاره نمود. تمام این موارد به استانها تفویض شده و ما در ستاد وظیفه هماهنگی و نظارت بر حسن اجرای آنها را داریم.

منبع: همگردی
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1335

به "موارد تفویض شده حوزه صنایع دستی تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موارد تفویض شده حوزه صنایع دستی تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید