چشم ها خیره به پرچمدار تاشو سامسونگ؛ Z Fold 5 شکاف ها را پر می نماید؟

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، طبق آخرین گزارش ها، سامسونگ گلکسی Z Fold 5 در اواخر جولای عرضه می گردد و تا به امروز جزئیاتی زیادی از این پرچمدار تاشو سامسونگ به بیرون درز نموده است.

چشم ها خیره به پرچمدار تاشو سامسونگ؛ Z Fold 5 شکاف ها را پر می نماید؟

به گزارش خبرآنلاین، این گوشی تاشو به سبک کتاب با دو نمایشگر با قابلیت 120 هرتز، دوربین سه گانه در پشت، برترین چیپست ممکن در داخل و ضد آب IPX 8 خواهد بود.

بزرگترین شکایت در خصوص گلکسی زد فولد، شکافی است که هنگام بستن گوشی باقی می ماند. گزارش ها ادعا می نمایند که سامسونگ بالاخره آماده است تا این مشکل را با طراحی لولای نوی که به صورت صاف بسته می گردد، رفع کند. طراحی نو بدون شکاف در این مرحله کم و بیش تایید شده است.

کسانی که امیدوارند گلکسی Z Fold 5 جمع و جورتر در مقایسه با Z Fold 4 داشته باشند، ظاهراً خوش شانس نیستند. گزارش ها حاکی از آن است که تاشوی نو ابعاد بسیار مشابهی با نمونه فعلی خواهد داشت.

Z Fold 5 در حالت تاشو دارای ابعاد 154.9 در 129.9 در 6.1 میلی متر و در حالت تاشو 154.9 در 67.1 در 13.4 میلی متر خواهد بود. گفته می گردد دستگاه آینده 254 گرم وزن دارد که 9 گرم کمتر از Z Fold 4 است.

گزارش های متعدد صفحه نمایش خارجی را مورب 6.2 اینچی مانند Galaxy Z Fold 4 نشان می دهند. باید دید که آیا همان نسبت تصویر بلند و باریک را خواهد داشت یا خیر. هنوز اطلاعاتی در خصوص مشخصات صفحه نمایش داخلی وجود ندارد، اما علت خوبی وجود دارد که باور کنیم این صفحه نمایش 7.6 اینچی به عنوان پنل فعلی خواهد بود.

صفحه نمایش داخلی گلکسی Z Fold 5 از ورودی S Pen پشتیبانی می نماید، اما این گوشی یک اسلات داخلی برای قلم ندارد. تطبیق آن احتیاج به یک طراحی مجدد دارد.

سامسونگ گلکسی زد فولد 5 از همان اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی گلکسی اس 23 اولترا استفاده خواهد نمود. سال گذشته، S 22 Ultra دارای Exynos 2200 یا Snapdragon 8 Gen 1 بود، در حالی که Galaxy Z Fold 4 از Snapdragon 8+ Gen 1 کارآمدتر استفاده می کرد، به نظر می رسد سال جاری اختلافی در چیپست ها وجود نخواهد داشت.

سامسونگ به احتمال زیاد از سنسور 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN 3 Galaxy Z Fold 4 به عنوان دوربین اصلی Galaxy Z Fold 5 استفاده خواهد نمود.

این موضوع فضایی را برای حدس و گمان باقی می گذارد که آیا سامسونگ در دو دوربین سلفی، دوربین فوق عریض و زوم 3 برابری بهبود یافته را عرضه خواهد نمود یا خیر.

منبع: فرارو
انتشار: 1 خرداد 1402 بروزرسانی: 1 خرداد 1402 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1543

به "چشم ها خیره به پرچمدار تاشو سامسونگ؛ Z Fold 5 شکاف ها را پر می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشم ها خیره به پرچمدار تاشو سامسونگ؛ Z Fold 5 شکاف ها را پر می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید