5 نکته طلایی درباره سفر به بانکوک

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، بانکوک یکی از شهرهایی است که گردشگران زیادی به آنجا میروند، در سفر به بانکوک این 5 مورد را از قلم نیاندازید.

5 نکته طلایی درباره سفر به بانکوک

بانکوک یکی از برترین شهرهای جهان است که در جنوب شرقی آسیا واقع شده است. برای سفر به این شهر زیبا احتیاجمند دریافت ویزای تایلند هستید که ویزای سختی نیز به شمار نمیرود. اگر درحال برنامه ریزی برای یک سفر خارجی هستید، بانکوک یکی از انتخاب های شما خواهد بود، اما در سفر به این شهر زیبا این 5 مورد را که در ادامه مطالب به آن اشاره خواهد شد از قلم نیاندازید.

نقشه بانکوک را همراه خود داشته باشید

شهر بانکوک ممکن است برای شما گیج کننده باشد. نام گذاری خیابان ها و رودخانه و موقعیت مکانی شما در جایی که هستید، مخصوصاً در شب اهمیت بالایی دارد. در کنار نقشه کاغذی که همواره در جیب خود دارید میتوانید به وسیله گوشی همراه خود نیز موقعیت مکانی را مشص کنید، اما داشتن نقشه کاغذی همواره در دسترستان هست، شاید باتری گوشی شما تمام گردد، پس حتما نقشه را همراه خود داشته باشید و موقعیت هتل خود را بر روی آن معین کنید. برای سفرتان برنامه ریزی کنید و در هر روز معین کنید که چه اماکن گردشگری بانکوک را بازدید خواهید کرد.

برترین مقاصد برای سفر انفرادی دخترانه

در بانکوک آب زیاد بنوشید

قانون نانوشته ای در شهرهای تایلند وجود دارد که به شما میگوید قبل از اینکه بدن شما احتیاج به آب پیدا کند، آب بنوشید. در بانکوک هوا گرم است به همین دلیل تعرق بدن زیاد است و اگر به مقدار کافی آب ننوشید ممکن است دچار گرمازدگی و یا سایر مسائل ایمنی بدن شوید. آب های بسته بندی را میتوانید از مغازه ها بخرید و همواره در کیف خود یک بطری آب داشته باشید.

از بازار شناور بانکوک تماشا کنید

یکی از تصاویر به یاد ماندنی در سفر به بانکوک برای هر مسافری، بازارهای شناور تایلند است که در بانکوک شاهد آن خواهید بود. فروشندگان در قایق های شناور روی آب وسایل خود را مانند سبزیجات، پوشاک و تنقلات را میفروشند.

چیزی که این بازارها را منحصر به فرد و زیبا نموده است علاوه بر شناور بودن روی آب، رنگ بندی آن ها است که نمای فوق العاده زیبایی ایجاد میکند.

معروف ترین بازار شناور تایلند به نام دامنوئن سادواک در حدود 100 کیلمتری بانکوک واقع شده است.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما

برای سفر به بانکوک حتماً بلیط هواپیما خود را به صورت آنلاین بخرید تا ضمن سهولت، امکان کنسلی آنلاین برای شما وجود داشته باشد، بعلاوه سایت خرید آنلاین پرواز موجب سهولت پیدا کردن پرواز، مقایسه پروازها میگردد.

رزرو آنلاین هتل

رزرو هتل خارجی یکی از مراحل سخت در سفرهای خارجی بود که به لطف شرکت خبرنگاران در ایران این شرایط فراهم شد تا هموطنان به راحتی رزرو هتل خود را به هر شهر جهان که قصد سفر به آن را دارند انجام دهند. همان خصوصیت های خوب رزرو آلاین که برای پرواز عنوان کردیم در مورد رزرو آنلاین هتل هم صادق است. ضمن اینکه در جشنواره های هتل های خبرنگاران که هر فصل از سال برگزار میشوید میتوانید هتل ها را با قیمت فوق العاده عالی رزرو کنید.

منبع: تریپ
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1409

به "5 نکته طلایی درباره سفر به بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 نکته طلایی درباره سفر به بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید