AFC تکلیف تیم های صعود نموده به مسابقات جام جهانی فوتسال را تعیین کرد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم های ایران، ژاپن و ازبکستان 3 تیمی هستند که حضورشان در مسابقات جام جهانی فوتسال قطعی شده است.

AFC تکلیف تیم های صعود نموده به مسابقات جام جهانی فوتسال را تعیین کرد

به گزارش ، مسابقات جام ملت های فوتسال آسیا قرار بود آذر ماه سال گذشته در کشور کویت برگزار شوند، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این بازی ها لغو شدند و قرار است آذر ماه سال جاری در کویت پیگیری شوند.

از قاره آسیا 5 تیم به مسابقات جام جهانی صعود می نمایند، اما با لغو رقابت های قهرمانی آسیا کار AFC برای معین 5 سهمیه این قاره جهت حضور در جام جهانی فوتسال سخت شده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از لغو رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا اعلام نموده است که 5 تیم صعود نموده به مسابقات جام جهانی را این نهاد معین خواهد نمود.

سایت ویتنامی بونگدا پلاس امروز در تازه ترین خبر خود اعلام نموده که کنفدراسیون فوتبال آسیا سهمیه های این قاره را برای حضور در جام جهانی معین نموده است. طبق اعلام این سایت ایران، ژاپن و ازبکستان 3 تیمی هستند که صعودشان به جام جهانی قطعی شده است و 2 سهمیه دیگر با برگزاری مسابقات پلی آف بین 4 تیم تایلند، عراق، ویتنام و لبنان معین خواهد شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز زمان و مکان دقیق برگزاری مسابقات پلی آف قاره آسیا را معین ننموده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 904

به "AFC تکلیف تیم های صعود نموده به مسابقات جام جهانی فوتسال را تعیین کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "AFC تکلیف تیم های صعود نموده به مسابقات جام جهانی فوتسال را تعیین کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید