تور ارزان قطر: اخبار جام جهانی قطر 2022

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، فدراسیون فوتبال ایران خاطرنشان کرد که پیرو اختصاص سهمیه محدود بلیط جام جهانی 2022 قطر از سوی فیفا به فدراسیون فوتبال ایران در 3 مسابقه تیم ملی در مرحله گروهی این رقابت ها، طرفداران تیم ملی در داخل کشور می توانند برای شرکت در قرعه کشی خرید بلیط جام جهانی 2022، به وسیله سامانه بلیط فروشی فدراسیون اقدام به ثبت نام نمایند. ثبت نام در سامانه ticket.ffiri.ir از ساعت 8 صبح روز یکشنبه 4 اردیبهشت شروع خواهد شد و تا ساعت 24 روز سه شنبه 6 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

تور ارزان قطر: اخبار جام جهانی قطر 2022

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

شرایط ثبت نام خرید بلیط جام جهانی 2022 قطر به توضیح زیر است:

  1. ثبت نام در سایت به منزله خرید بلیط مسابقه نیست و فدراسیون فوتبال تنها در قبال برندگان قرعه کشی که در موعد مقرر وجوه مورد نظر را پرداخت خواهند کرد، ملزم به ارائه بلیط خواهد بود.
  2. مرحله ثبت نام رایگان است و تنها برندگان قرعه کشی ملزم به پرداخت وجوه بلیت به منظور تکمیل فرآیند خرید خواهند بود.
  3. هر سرگروه در ثبت نام می تواند نسبت به انتخاب بلیط برای خود و حداکثر سه نفر همراه (مجموعا 4 نفر در هر گروه) در هر مسابقه اقدام کند.
  4. قرعه کشی طى روزهاى 9 و 10 اردیبهشت بر اساس مکاتبات اجرا شده به وسیله فدراسیون جهانى فوتبال(FIFA) انجام خواهد شد و اسامی برندگان به وسیله ارسال پیامک و بعلاوه حساب کاربری هر فرد در سامانه ثبت نام خرید بلیت اعلام خواهد شد.
  5. بهای بلیط منطبق با نرخ مصوب فیفا بر اساس معادل تومانی قیمت روز ریال قطر، به اضافه 10% کارمزد (بر مبنای مجوز فیفا) است.
  6. برندگان قرعه کشی تا ساعت 24:00 روز چهارشنبه 14 اردیبهشت فرصت دارند با واریز وجه بلیط، فرآیند خرید خود را تکمیل نمایند. عدم پرداخت وجه در خاتمه مهلت اعلام شده به منزله انصراف از خرید بلیط تلقی می گردد، نفرات جایگزین از لیست ذخیره تعیین و در قرعه کشی به ترتیب اولویت انتخاب خواهند شد. نفرات ذخیره نیز پس از اعلام، تنها تا ساعت 24 روز شنبه 17 اردیبهشت برای پرداخت وجه و تکمیل فرآیند خرید بلیط فرصت خواهند داشت.
  7. اطلاع رسانی تکمیل فرایند ثبت نام یا پذیرش در قرعه کشی و تایید پرداخت و خرید نهایی بلیت به وسیله سرشماره پیامکی 10009892 صورت خواهد گرفت. هرگونه پیامک ارسالی از سرشماره دیگری در این خصوص، مورد تایید فدراسیون فوتبال نیست و ممکن است با مقاصد سودجویانه انجام گردد.
  8. با توجه به اینکه خرید و فروش بلیط در بازار آزاد غیر قانونی است، ثبت نام اشخاص حقیقی به منزله اعلام آمادگی هر فرد جهت دریافت بلیط مسابقات جام جهانی تلقی می گردد و در صورت برنده شدن و تکمیل این فرآیند امکان واگذاری بلیط به فرد دیگری وجود ندارد. فدراسیون فوتبال در قبال افراد، شرکت، آژانس های مسافرتی یا اشخاصی که نسبت به خرید غیرمستقیم بلیط از فرد ثالث اقدام می نمایند هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.
  9. سهمیه ویژه فدراسیون فوتبال ایران، ویژه طرفداران تیم ملی در داخل کشور است و علاقه مندان به خرید بلیط بازی های تیم ملی در خارج از ایران، می توانند با ثبت نام در سایت فیفا جهت تهیه بلیت اقدام نمایند.
  10. اولویت قرعه کشی با طرفدارانی است که جهت تهیه بلیط هر 3 مسابقه مرحله گروهی تیم ملی ثبت نام کرده اند و علاقه مندانی که مایل به خرید بلیت یک یا دو مسابقه تیم ملی در این مرحله باشند، در اولویت بعدی قرار خواهند گرفت. تقدم یا تاخر ثبت نام نیز تاثیری در افزایش شانس برنده شدن در قرعه کشی نخواهد داشت و ثبت نام در ساعات اولیه با آخرین ساعات مهلت ثبت نام از جهت افزایش شانس خرید بلیت متفاوت نخواهد بود.
منبع: تریپ
انتشار: 13 مرداد 1401 بروزرسانی: 13 مرداد 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1408

به "تور ارزان قطر: اخبار جام جهانی قطر 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان قطر: اخبار جام جهانی قطر 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید