با ماء الشعیر موهایی پرپشت داشته باشید

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، مو یکی از عوامل مهم در زیبایی است. پس همواره باید برای تقویت آن کوشش کنید. وقتی صحبت از تقویت مو می گردد، کمتر کسی به ذهنش می رسد که می توان از ماء الشعیر برای پرپشت شدن مو استفاده کرد.

با ماء الشعیر موهایی پرپشت داشته باشید

تقویت مو با ماءالشعیر می تواند به سلامت موها یاری کند. به ویژه برای تارهای ضعیف و نازک بسیار مناسب است. این ترفند زیبایی اگرچه ممکن است عجیب وغریب به نظر برسد، اما در عمل نتایج مثبت قابل توجهی داشته است. همراه مجله اینترنتی خبرنگاران باشید.

عناوین مطلب

  • رازک، ماده ای مغذی برای پرپشت شدن موها
  • تقویت مو با ماءالشعیر
    • بعلاوه بخوانید:

رازک، ماده ای مغذی برای پرپشت شدن موها

رازک و جوی طبیعی مواد بسیار مفیدی هستند که در ماءالشعیر از آن استفاده می شوند. ابن مواد مغذی برای مو بسیار مفید هستند.

هر تار مویی به تقویت احتیاج دارد و برای برترین شرایط موها و داشتن موهایی نرم، لطیف و خوش حالت، آن ها باید تغذیه شوند؛ ماءالشعیر تنها یک نوشیدنی خوشمزه نیست، بلکه خواص آن برای موها تنها به قوی کردن آن ها محدود نمی گردد، بلکه می تواند باعث درخشش موها نیز گردد.

تقویت مو با ماءالشعیر

برای تهیه ماسک ماءالشعیر ضروری است 3 تا 4 قاشق غذاخوری از ماءالشعیر را با نصف فنجان آب در داخل یک بطری مخلوط کنید. پس از شست وشوی موها با شامپو، مقداری از این ترکیب را روی موها اسپری کنید و سپس موها را به خوبی ماساژ دهید تا ترکیب به ریشه موها راه پیدا کند.

سپس اجازه دهید این ترکیب عالی برای مدت 2 تا 3 دقیقه قبل از آبکشی روی موهایتان باقی بماند. در پایان، موها را آبکشی کنید تا ماءالشعیر از روی موها پاک گردد. حالا سر خود را با یک پارچه یا حوله بپوشید.

هنگامی که موهای شما خشک گردد، بوی ماءالشعیر نیز از بین خواهد رفت پس هرگز نگران بوی آن نباشید. با استفاده از ماسک ماءالشعیر برای مو، موهای شما برای مدت طولانی تری نرم و باطراوت باقی خواهد ماند. این ماسک علاوه بر تقویت و تمیزی موها، تأثیرات مثبتی بر روی زیبایی پوست و مو دارد و شما را به یکی از طرف داران ماءالشعیر تبدیل خواهد نمود.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب با شیرخشک پوست خود را پاکسازی کنید را مطالعه کنید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 5 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1402 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1532

به "با ماء الشعیر موهایی پرپشت داشته باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با ماء الشعیر موهایی پرپشت داشته باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید