برترین مقاصد گردشگری مالدیو در فصل بهار (مقاصد گردشگری مالدیو در فصل بهار)

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، مالدیو یکی از رویایی ترین کشورها برای طبیعت دوستان است. شما می توانید در سواحل بی نظیر و بکر این کشور استراحت کنید و تا سال ها خاطره آن را با لذت به یاد بیاورید. اگر قصد دارید در ماه های پیش رو به مالدیو سفر کنید، این مقاله مخصوص شماست. ما در آژانس خبرنگاران به شما یاری نموده ایم تا برترین مقاصد گردشگری مالدیو در فصل بهار را بشناسید. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

برترین مقاصد گردشگری مالدیو در فصل بهار (مقاصد گردشگری مالدیو در فصل بهار)

آنچه در این مطلب می خوانید

  • مالدیو کجاست؟
  • آب و هوای مالدیو، بهترین زمان برای سفر به مالدیو کدام است؟
  • مقاصد جهانگردی مالدیو در فصل بهار
    • ماله آتول
    • سان آیلند
    • صخره موز
    • ساحل مصنوعی مالدیو
    • صخره اچ پی (HP)
    • جزیره فی هال هو هی
    • جزیره بیادو
    • ساحل ولیگاندو
    • جزیره باروس
    • جزیره امبودو فینولهو
  • سوالات متداول

مالدیو کجاست؟

قبل از معرفی مقاصد جهانگردی مالدیو در فصل بهار، بد نیست که کمی از موقعیت این کشور جزیره ای بدانیم. مالدیو جزیره ای مستقل در اقیانوس هند است و در بخش شمالی مرکزی این اقیانوس قرار گرفته است. (خرید)

این جزیره زیبا در کرانه جنوبی آسیای مرکزی قرار گرفته است و به خاطر قرارگیری در اقیانوس، از حیات شگفت انگیز دریایی کم نظیری میزبانی می نماید.

وسعت مالدیو به 820 کیلومتر مربع می رسد و طولی برابر با 130 کیلومتر دارد. درواقع می توان مالدیو را کشوری متشکل از جزایر مرجانی دانست که از تاج های یک رشته کوه آتشفشانی باستانی ساخته شده اند.

این صخره ها از مالدیو در برابر اثرات مخرب بادهای موسمی حفاظت می نمایند و از مالدیو بهشت روی زمین ساخته اند.

آب و هوای مالدیو، بهترین زمان برای سفر به مالدیو کدام است؟

مالدیو کشوری با آب و هوای معتدل و نسبتا گرم است و دمای آن معمولا به زیر 25 و بالای 30 درجع نمی رسد. درواقع مالدیو کشوری همواره بهار است.

زمانی که از کشورهای جزیره اقیانوس هند سخن به میان می آید، نمی توان از پدیده بادها و باران های موسمی صرف نظر کرد. مالدیو هم از این قاعده مستثنی نیست و تحت تاثیر پدیده باران های موسمی قرار گرفته است.

به صورت کلی در بازه زمانی میان ماه می تا آگوست، فصل اوج باران های موسمی در مالدیو محسوب می گردد. در عوض با وزش بادهای خشک و ملایم شمال شرقی در بازه زمانی میان نوامبر تا آوریل، میانه دما در این کشور به 24 تا 30 درجه سانتی گراد می رسد و می توان این بازه زمانی را بهترین زمان برای سفر به مالدیو دانست.

مقاصد جهانگردی مالدیو در فصل بهار

در حالت کلی، همانطور که که قبلا هم گفتیم بازه زمانی میان ماه نوامبر تا آوریل بهترین زمان برای سفر به مالدیو محسوب می گردد. اگر این بازه زمانی را برای سفر به این کشور انتخاب نموده اید، ضروری است لیستی از بهترین مقاصد جهانگردی مالدیو در فصل بهار را در اختیار داشته باشید تا چیزی از قلم نیفتد.

جزایر زیر از بهترین مکان هایی هستند که می توانید در این دوره زمانی مقصد شما باشند:

ماله آتول

جزیره مرجانی ماله آتول که در لبه جنوبی جزیره مرجانی کافو واقع شده است، بزرگترین شهر و از محبوب ترین مقاصد جهانگردی مالدیو در فصل بهار محسوب می گردد.

ماله آتول سابقا اقامتگاه سلسله های سلطنتی مالدیو بوده است و به همین علت، کم کم به جاذبه جهانگردی مهم مالدیو تبدیل شد. این جزیره آب و هوایی موسمی استوایی دارد و به همین علت در بیشتر ماه های سال بارانی است.

دمای میانه و ملایم این جزیره از مهم ترین عوامل محبوبیت این جزیره مرجانی محسوب می گردد.

اگر به ماله آتول رفتید:

بهترین جاذبه های دیدنی: مسجد آدینه بزرگ، موزه ملی ماله، بنای یادبود سونامی

بهترین فعالیت تفریحی: غواصی، خرید در بازار ماهی، اسکوتر زیر آب

بهترین هتل برای اقامت: Centara Ras Fushi Resort and Spa, Hotel Octave, The Beehive

بهترین زمان برای بازدید: نوامبر تا آوریل

سان آیلند

سان آیلند یکی دیگر از بهترین مقاصد جهانگردی مالدیو در فصل بهار است که بخاطر سواحل درخشان و استراحتگاه های شگفت انگیز خود، محبوبیت زیادی میان جهانگردان دارد.

این جزیره که در میان بومیان مالدیو به جزیره نالاگورایدو معروف است، در آتول اری جنوبی قرار گرفته است.

سواحل خیره نماینده، گل های استوایی زیبا و فضای سبز مجلل از جزیره خورشید یا همان سان آیلند مقصدی فوق العاده ساخته است و همه ساله تعداد زیادی جهانگرد را به خود جذب می نماید.

بسیاری از زوج ها این جزیره را برای ماه عسل انتخاب می نمایند و اگر دوست دارید از اقامت در مکانی آرام و رویایی نهایت لذت را ببرید، این مورد از مقاصد جهانگردی مالدیو در فصل بهار را انتخاب کنید.

اگر به سان آیلند سفر کردید:

بهترین جاذبه های دیدنی: جزایر درخشان، محوطه سبز با چشم انداز ها رویایی

بهترین فعالیت تفریحی: غواصی، موج سواری، استراحت در سونا و اسپا

بهترین مکان برای اقامت: Sun Island resort and Spa, Lux South Ari Atoll

بهترین زمان بازدید: نوامبر تا آوریل

صخره موز

صخره موز از دیگر مقاصد جهانگردی مالدیو در فصل بهار و مخصوص کسانی است که به غواصی علاقه دارند. تماشای این مقصد جهانگردی یکی از مواردی است که نباید در سفر به مالدیو از دست بدهید.

این صخر در شمال مال آتول واقع شده و موقعیت جغرافیایی آن به شکلی است که از آن مکانی ایده آل برای غواصی ایجاد می نماید. درواقع غواصی بهترین و معروف ترین فعالیت تفریحی این مورد از مقاصد جهانگردی مالدیو در فصل بهار است.

اما چرا صخره موز؟ شکل صخره ای این جزیره ظاهری شبیه به موز دارد و حیات دریایی آن، از مرجان های زیبا و خارق العاده و صخره های شگفت انگیز، چشم انداز ها بی نظیری ایجاد نموده اند که باید با چشم دید.

اگر به صخره موز مالدیو رفتید:

بهترین جاذبه های دیدنی: جزیره آلیماتا، مالدیو ویکتوری، جزیره مانتا پوینت و بیادو، فوته کاندو (در جزیره آلیماتا)

بهترین فعالیت های تفریحی: غواصی و جت اسکی، قایق رانی در آب های آرام

بهترین مکان اقامت: Coco Bodhu Hithi, Paradise Island Resort & Spa, Adaaran Prestige Ocean Villas

بهترین زمان بازدید: می تا جولای

ساحل مصنوعی مالدیو

ساحل مصنوعی در شمال آتول واقع شده است و از دیگر مقاصد جهانگردی مالدیو در فصل محسوب می گردد. این جزیره گزینه ای عالی برای شنا و آفتاب گرفتن در مالدیو است و سالیانه از کارناوال های ورزشی مختلفی میزبانی می نماید.

اگر دوست دارید روزانه در ساحل آرام قدم بزنید و شب ها در محیطی زیبا و روشن اتراق کنید، ساحل مصنوعی مالدیو گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. شب ها گروه های موسیقی در این ساحل جمع می شوند و بایکدیگر آواز می خوانند. خلاصه در ساحل مصنوعی مالدیو همه چیز برای لذت بردن از محیطی شاد فراهم است.

اگر به ساحل مصنوعی مالدیو رفتید:

بهترین جاذبه های جهانگردی: شارک پوینت، مانتا پوینت، ناسیمو تیلا، کانی کرنر

بهترین فعالیت های تفریحی: اقامت در ساحل، کوسیقی زنده در ساحل

بهترین مکان اقامت: sola Guest House, Huraa East Inn, Ocean Cottage, Eriyadu Island Resort & Spa.

بهترین زمان سفر: بین نوامبر تا آوریل

صخره اچ پی (HP)

صخره اچ پی از دیگر مقاصد جهانگردی مالدیو در فصل بهار است که نباید آن را از دست داد. غارها و مرجان های رنگارنگ چشم انداز ای بی نظیر در صخره اچ پی خلق نموده اند که مشابه آن را هیچ جا ندیده اید.

این صخره در شمال آتول قرار گرفته است و علاوه بر اینکه از بهترین مقاصد جهانگردی مالدیو در فصل بهار است، از بهترین جاذبه های این کشور هم محسوب می گردد.

صخره اچ پی مکانی حفاظت شده است که با بازدید آن می توانید انواع موجودات دریایی را از ماهی های کوچک و رنگارنگ تا مرجان ها در آن مشاهده کنید. مسئولان این بخش با دقت بر روند فعالیت غواصان نظارت می نمایند تا به حیات موجودات دریایی آسیبی وارد نگردد و این فعالیت برایشان امن باشد.

اگر به صخره HP رفتید:

بهترین جاذبه های جهانگردی: حیات دریایی در صخره

بهترین فعالیت تفریحی: غواصی و عکاسی از حیات زیر آب

بهترین مکان برای اقامت: Lily Beach Resort & Spa, SeaHouse TopDeck, The Somerset Hotel, Hotel Jen Mal- Maldives

بهترین زمان بازدید: دسامبر تا آوریل

جزیره فی هال هو هی

از نام آن تعجب کردید؟ احتمالا چشم انداز ها بی نظیر این جزیره هم شما را شگفت زده خواهد نمود. جزیره فی هال هو هی از محبوب ترین مقاصد جهانگردی مالدیو در فصل بهار است و انتخابی مناسب برای گذراندن تعطیلات پس از یک دوره سخت محسوب می گردد.

جزیره ای با درختان نارگیل، سواحل بکر و آب های شفاف توصیفی است که می توانیم از فی هال هو هی مالدیو داشته باشیم.

ضمن اینکه حیات دریایی اطراف صخره های این جزیره هم از دیدنی های قابل ذکر جزیره فی هال هو هی محسوب می گردد.

اگر به جزیره فی هال هو هی سفر کردید:

بهترین جاذبه جهانگردی: استراحتگاه جزیره فی هال هوهی، سواحل رانالهی و ریهیولی.

بهترین فعالیت های تفریحی: اسپا و درمان های طبیعی

بهترین اقامتگاه ها: Fihalhohi Island Resort, Veligandu Island Resort & Spa, Meeru Island Resort & Spa, Eriyadu Island Resort- easil

بهترین زمان بازدید: دسامبر تا ژوئن

برای مشاهده قیمت و خرید تور مالدیو از خبرنگاران کلیک کنید.

خرید تور مالدیو

جزیره بیادو

جزیره بیادو از دیگر مقاصد جهانگردی مالدیو در بهار است که در مال آتول جنوبی قرار گرفته است. این جزیره به فرودگاه بین المللی نزدیک است و دسترسی خوبی به آن دارد. در جزیره بیادو هر چه از پوشش گرمسیری بخواهید، پیدا خواهید کرد؛ از درختان موز تا نارگیل های تازه و انبه.

درواقع محصولات کشاورزی و میوه های ارگانیک از مهم ترین جاذبه های جهانگردی این جزیره محسوب می گردد. البته نباید از آب و هوای درخشان و ورزش های آبی ماجراجویانه در توصیف این جزیره زیبا و بکر غافل شد.

اگر به جزیره بیادو سفر کردید:

بهترین جاذبه های جهانگردی: استراحتگاه جزیره بیادو

بهترین فعالیت های تفریحی: غواصی، قایق رانی

بهترین مکان برای اقامت : Cocoa Island by COMO, Arena Beach Hotel, Crystal Sands, Beachwood Hotel, Island cottage

بهترین زمان برای بازدید: نوامبر تا فوریه

ساحل ولیگاندو

جزایر و سواحل مالدیو از بی نظیرترین سواحل جهان هستند و خوشبختانه تعدد بالای آن ها، دست مسافران را برای انتخاب باز گذاشته است. جزیره و ساحل ولیگاندو یکی از معروف ترین سواحل این کشور و از بهترین مقاصد جهانگردی مالدیو در فصل بهار است که با وجود وسعت کم، شکوه خاصی برای گذراندن تعطیلات دارد.

این جزیره مملو از فضای سبز خیره نماینده ای است که آرامش بی نظیری به آن می بخشد. بعلاوه تالاب های جزیره ولیگاندو، فرصت خوبی برای غواصی فراهم می نماید. اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید، خوب است که حتما در این جزیره مستقر شوید؛ ولیگاندو در مجاورت یک دهکده ماهیگیری قرار گرفته است و فرصت تست انواع غذاهای دریایی لذیذ را برای مسافران فراهم می نماید.

اگر به جزیره ولیگاندو سفر کردید:

بهترین جاذبه های جهانگردی: استراحتگاه و اسپا جزیره

بهترین فعالیت تفریحی: غواصی، ماهیگیری و تور روستایی

بهترین مکان برای اقامت: Rasdhoo View Inn, Rasdhoo Dive Lodge, Ras Reef Guest House, Kuramathi Island Resort

بهترین زمان بازدید: نوامبر تا مارس

جزیره باروس

اگر عاشق مکان های آرام و خلوت هستید، ضروری است که سری به جزیره باروس بزنید، جایی که شما را از جمعیت دور نگه می دارد و از بهترین مقاصد جهانگردی مالدیو در فصل بهار برای کسانی است که می خواهند چند روز رویایی و آرام را سپری نمایند.

استراحتگاه های مجلل، سواحل آفتابی و زیبایی های طبیعت می تواند خاطره شگفت انگیزی از اقامت در باروس برایتان بسازد.

ویلاهای خصوصی این جزیره به خاطر خدمات خاص خود موردتوجه بسیاری از مهمانان قرار می گیرند و اگر دوست دارید فضایی خصوصی در ماه عسلتان داشته باشید، می توانید این جزیره را به عنوان یکی از مقاصد جهانگردی مالدیو در فصل بهار انتخاب کنید.

اگر به جزیره باروس سفر کردید:

بهترین جاذبه های جهانگردی: صخره های مرجانی

بهترین فعالیت های تفریحی: غواصی، استراحت در چشمه های معدنی

بهترین مکان برای اقامت: Baros Maldives، Banyan Tree Vabbinfaru، Angsana Ihuru , Grand Park Kodhipparu

بهترین زمان برای بازدید: نوامبر تا مارس

جزیره امبودو فینولهو

جزیره امبودو فینولهو به خاطر چیدمان ویلاهای آبی و چشم انداز چشم نوازی که ایجاد می نمایند معروف است. کافیست از بالا نگاهی به این جزیره داشته باشید تا ببینید چطور مانند جواهری می درخشد.

گذشته از این، امبودو فینولهو از بهترین مقاصد جهانگردی مالدیو در فصل بهار است که با 52 ویلای آبی به همراه ریزورت لوکس تاج خدمات فوق العاده ای برای علاقه مندان به اقامتگاه های لوکس ارائه می دهد.

این جزیره به همراه مهمان نوازی خاص میزبانان، همواره در رتبه بندی وبسایت های بوکینگ هتل، بازخوردهای مثبتی دریافت می نماید.

اگر به جزیره امبودو فینولهو سفر کردید:

بهترین جاذبه های جهانگردی: هتل آبی و سواحل لوکس

بهترین فعالیت تفریحی: اسپا، غواصی و کروز

بهترین مکان برای اقامت: Embudu Village, Taj Exotica Resort & Spa, Adaaran Prestige Vadoo and Nasandhura Palace Hotel

بهترین زمان برای بازدید: نوامبر تا آوریل

سوالات متداول

بهترین مقاصد جهانگردی مالدیو در فصل بهار برای خانواده کدام است؟

ساحل جزیره ولیگاندو، جزیره آلیماتا و هالهومال از دیدنی ترین منطقه ها مناسب خانواده ها هستند.

آیا هزینه تور مالدیو گران است؟

هزینه سفر به مالدیو تا حد زیادی به برنامه سفر بستگی دارد. قیمت استراحتگاه های این کشور تا حد زیادی به نوع انتخاب شما بستگی دارد. توصیه می کنیم برای صرفه جویی در هزینه ها از تور بهره ببرید.

برای سفر به مالدیو چند روز اقامت مناسب است؟

مالدیو به کشوری برای اقامت کوتاه مدت معروف است؛ شما برای لذت بردن از سفر در این کشور نهایتا به یک هفته اقامت احتیاج دارید، مگر اینکه بخواهید فعالیت خاصی در آن انجام دهید.

برای مشاهده قیمت و خرید تور مالدیو از خبرنگاران کلیک کنید.

خرید تور مالدیومنبع: ستاره ونک
انتشار: 23 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1402 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1539

به "برترین مقاصد گردشگری مالدیو در فصل بهار (مقاصد گردشگری مالدیو در فصل بهار)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مقاصد گردشگری مالدیو در فصل بهار (مقاصد گردشگری مالدیو در فصل بهار)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید