خبرنگاران وعده بزرگ کی روش و آمادگی لالیگا برای رفتن مسی

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، تهران- خبرنگاران- در بیست و هشتمین روز از آبان ماه سال 1399 با بسته ورزشی خبرنگاران همراه باشید.

خبرنگاران وعده بزرگ کی روش و آمادگی لالیگا برای رفتن مسی

به گزارش خبرنگاران، در بیست و هشتمین روز از آبان ماه بسته ورزشی خبرنگاران با اخبار و گزارش ها و مصاحبه های متنوعی از ورزش و ایران و جهان به سراغ شما آمده است. با ما همراه باشید.

کی روش: مطمئن باشید که به جام جهانی صعود می کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا، گفت: من مسوولیت باخت های مان را بر عهده می گیرم اما مطمئن باشید که به جام جهانی صعود خواهیم کرد. در اینجا با ادامه این خبر همراه باشید.

فستیوال بی ذوق ها و کپی کارها در لیگ بیستم؛ این لباس زیبا نیست

یکی از ناامیدکننده ترین اتفاقات در آغاز لیگ بیستم، لباس تیم های حاضر در مسابقات است که به بدترین شکل ممکن طراحی و رونمایی شد. جزییات تکمیلی درباره این گزارش را در اینجا ببینید.

ناظم الشریعه: برگزار نشدن لیگ برتر فوتسال به تیم ملی ضربه می زند

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: تیم ملی از برگزار نشدن لیگ برتر فوتسال، ضربه سنگینی می خورد. توضیحات تکمیلی در اینجا قابل رویت است.

رییس لالیگا: رقابت با سیتی غیرممکن است؛ برای رفتن مسی آماده ایم

باشگاه منچسترسیتی بار دیگر در ژانویه 2021 شانس خود را برای کشاندن فوق ستاره 33 ساله آبی اناری ها به اتحاد، امتحان خواهد کرد و در این میان رییس لالیگا اسپانیا با انتقاد تند از باشگاه انگلیسی گفت که این لیگ با رفتن لیونل مسی هم بی گزند می ماند. ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

مهدی خانی: می دانم توقعات از من بالاست

مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: می دانم که کادر فنی و هواداران توقع بالایی از من دارند و تلاش می کنم با ارائه بازی های خوب جواب اعتماد آنان را بدهم. روی اینجا کلیک کنید و در جریان ادامه این مصاحبه قرار بگیرید.

سلطانی فر: مردم با خیال راحت به سراغ خرید سهام سرخابی ها بروند

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه مردم با خیال راحت به سراغ خرید سهام سرخآبی ها بروند، گفت: در سطوح مختلف، نظر و آرای نخبگان کشور را برای طی جهت روشن و مطمئن واگذاری استقلال و پرسپولیس شنیده ام و تلاش می کنیم بدون فوت وقت این جهت را طی کنیم. ادامه این مصاحبه در اینجا موجود است.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 626

به "خبرنگاران وعده بزرگ کی روش و آمادگی لالیگا برای رفتن مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وعده بزرگ کی روش و آمادگی لالیگا برای رفتن مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید