درون پاراگراف چه می گذرد؟

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه سوره، به همت معاونت پژوهشی و با همکاری دانشکده هنر این دانشگاه، هشتمین جلسه نقد کتاب سوره، روز دوشنبه 17 آذرماه به صورت آنلاین برگزار می گردد.

درون پاراگراف چه می گذرد؟

در این برنامه، کتاب درون پاراگراف چه می گذرد؟ اثر سایرس های اسمیت ترجمه فرزانه آرین نژاد با حضور مجید کاشانی و میزبانی سمیه رمضان ماهی از ساعت 18:00 تا 20:00 به بوته نقد گذاشته خواهد شد.

این کتاب نشان می دهد که درون پاراگرافِ یک متن چاپ شده چه می گذرد. به سه روش می توانید کتاب را بخوانید: می توانید تنها تصاویر را ببینید، یا صرفا متن را بخوانید، یا اینکه تصویر و متن را با هم بخوانید. کتاب با شرحات کلی درباره چگونگی کاردکرد تایپ و چگونگی خواندن شروع می گردد؛ به انواع فاصله گذاری در پاراگراف می پردازد؛ و در سرانجام با شرح تنظیمات پاراگراف همه مطالب را به یکدیگر پیوند می دهد.

دانشگاه سوره با هدف آشنا سازی دانشجویان و علاقمندان به آثار علمی در حوزه هنر و در راستای رسالات آموزشی و پژوهشی خود این سلسله برنامه را تدارک دیده است. به همین منظور عموم علاقمندان به صورت آزاد می توانند روز دوشنبه 17آذر ماه ساعت 18 با مراجعه به سایت دانشگاه سوره به آدرس www.soore.ac.ir با انتخاب اعلان افقی این نشست به شکل مستقیم وارد صفحه برگزاری شده یا به وسیله این لینک https://sibad.soore.ac.ir/Classrooms/ShowWebinar/bookreview وارد برنامه شوند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 656

به "درون پاراگراف چه می گذرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درون پاراگراف چه می گذرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید